FOLLOWERS

Wednesday, 23 May 2012

OTAK ADA MASALAH MAKENIKAL !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!


AKAL LELAKI  NI MEMANG ADA MASALAH MAKENIKAL. TERPAKSA DI BALUT BEGINI KERANA DIKUATIRI AKAN MENJEJASKAN KEPENTINGAN AWAM. DIA NI  BERLAKON LEBIH DAN HANYA BERMODALKAN AIR LIUR DAN LENDIR SAHAJA. JOM KITA SAMA-SAMA MEMBUNGKUSNYA DALAM PRU 13 NANTI. KAH KAH KAH KAH !!!!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. Patutla NAJIB kena herdik dgn laungan BERSIH di Kota London.

    ReplyDelete
  2. Najib tak kena herdik, tapi pengikut PR terpaksa membuat provok yg tak dpt layanan dari mereka2 yg lebih ramai meyukai Najib. Soo...mission failed..

    ReplyDelete
  3. http://www.utusan.com.my/info.asp?y=2012&dt=0523&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_24.htm

    SERDANG 23 Mei - Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah menasihati pelajar universiti khususnya pelajar Universiti Putra Malaysia (UPM), agar tidak melibatkan diri dalam demonstrasi jalanan.

    Sultan Sharafuddin yang juga Canselor UPM, bertitah demontrasi jalanan amat tidak bersesuaian dengan budaya di negara ini kerana perbuatan itu hanya mengundang pelbagai masalah kepada masyarakat.

    "Adalah menjadi kebiasaan manusia apabila mereka berkumpul secara beramai-ramai dan berarak di bandar-banda raya, ia akan mencetuskan hura-hara kerana akan ada yang bertindak mengikut emosi yang tidak terkawal," titah baginda pada majlis Gemilang Akademia UPM, di sini hari ini.

    Titah baginda perbuatan tersebut mendedahkan pelajar kepada tindakan undang-undang seterusnya tuduhan di mahkamah dan tindakan dibuang universiti.

    "Pelajar sepatutnya menumpukan perhatian di dewan kuliah atau di perpustakaan untuk mengulang kaji pelajaran bersesuaian dengan tanggungjawab sebagai seorang pelajar universiti.

    "Kita perlu ingat bahawa ramai lagi pelajar yang tidak dapat peluang untuk belajar di universiti, oleh itu janganlah dipersiakan peluang yang ada itu dan menghampakan harapan ibu bapa serta keluarga," titah baginda.

    ... Meskipun hasrat kerajaan memberi sedikit kelonggaran kepada pelajar universiti untuk melibatkan diri dengan politik dan berpersatuan, tetapi ia perlu dilakukan secara berhemah dengan mengambil kira kepentingan masyarakat dan mematuhi undang-undang pada setiap masa, titah baginda......

    ReplyDelete
  4. Disukai ramai??? What make u so sure...!!!

    Takkan student nak tunjukkan protes...tak ke karang ditarik balik scholarship tu!!!

    Takkan kakitangan awam nak terang2 nampakkan tak setuju dgn Najib...tak ke nanti kene bungkuih transfer or kene pecat kerje!!!

    Kat dalam hati diorang tu...Tuhan aje yg tahu!!!
    ABU - Asalkan Bukan UMNgOk!!!

    ReplyDelete
  5. PG...kita tengok nanti sape yang membungkus dan sape plak yg kene bungkus!

    Takut nko miss soru sebab dah takde UMNgOk Be-eNd nak bayar upah menfitnah dan mengumpat dlm blog hang ni...

    ReplyDelete
  6. http://www.sarawakpage.com/?p=6629

    Bersih 3.0 a challenge on govt’s will to enforce law — Dr Ongkili

    .....Dr Ongkili also held the organisers of the demonstration fully responsible for the eventuality that had taken place during Saturday’s illegal gathering.

    He said that the authority had declared Dataran Merdeka out of bounds in order to avoid inconveniences to businesses and city travellers, offering instead alternative sites for the peaceful demonstration. Even the High Court ratified the decision of City Hall.

    “But when you have the president of Pakatan Rakyat openly urging demonstrators to storm Dataran Merdeka, we then have a bunch of leaders who are disrespectful of the law of the land and instigating supporters to openly commit offences....

    ReplyDelete
  7. Pelajar-pelajar yang pi demo kotor itu, TNC Pelajar tunggu apalagi! ambil tindakan disiplin dan mereka dibuang universiti.

    ReplyDelete
  8. PELIWAT yang gila meroyan memang patut dibungkus camtu pun. Kalau tidak, tangan dan ANUnya tak leh duduk diam. Lagi satu tutup jugak mulut PELIWAT tu, sebab dari mulut dia la yang pandai mengayat sampai sanggup meminta mahasewel beri 'gambar luar biasa' kepadanya....

    Nak 'gambar luar biasa' buat ape Al-Juburi??? Buat koleksi staf tukang bancuh kopi ke???

    Kah kah kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR