FOLLOWERS

Saturday, 19 May 2012

KARPAL DEDAH TEMBELANG SEBENAR DAP !!!!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!




Pengerusi DAP Kebangsaan Karpal Singh meluahkan perasaan kekecewaannya terhadap bekas naib presiden parti itu Tunku Abdul Aziz Ibrahim yang menyatakan sokongan terhadap perdanamenteri, seperti dilaporkan di muka depan Utusan Malaysia hari ini.


Karpal yang terkenal sebagai pengamal undang-undang menyelar pelan transformasi Datuk Seri Najib Razak yang didakwanya hanya berada di pinggiran dan sepatutnya lebih mendalam.



"Saya agak terperanjat dengan kenyataan Tunku bahawa PM berada di landasan yang betul. Apa yang penting, Najib tidak harus kekal di pinggiran apabila bercakap soal pelan transformasi," kata Karpal dalam sidang media di Pulau Pinang.



"Langkah pertama yang mesti dilakukannya mengembalikan semula status bumiputera kepada semua warganegara yang lahir pada dan selepas 31 Ogos 1957, tarikh kemerdekaan negara ini," tambahnya. Berita lanjut : KLIK



Penghuni Gua : Itulah yang sebenarnya terjadi bila DAP dan PKR memerintah.  Semua bukan bumi[utra yang lahir pada atau selepas 31 ogo 1957 akan diberi status Bumiputra.

2. Itulah agenda besar puak ini. Mereka tetap akan pinda perlembagaan mengenai bab ini. PKR akan sokong sebab terpaksa mengemis undi pada DAP. PAS jangan cakaplah ... mereka hanya kuda tua untuk makanan harimau DAP aje.

3. pengundi muda... ingat...,  pa yang kami  yang tua ini bimbangkan itu kini telah didedahkan oleh Karpal sendiri mengenai ini. Inilah agenda jangka panjang mereka. dan selepas kepada pindaan mengenai isu ini.... maka senanglah mereka merubahkan yang lain. Banyak kesan besar bila statusnya di ubah. Semua kita tahu....

4. Ingat pengundi muda ................anda menempah maut jika undi PR. Maut mennati anak cucuanda jika stautus ihi dipinda dalam perlembagaan dan rentetannya selapas itu.

5. Ingat bila mengundi..... ingat tentang apa yang akan DAP lakukan nanti mengenai ini bila mereka berkuasa nanti. elayu dan Bumiputra akan jadi anjing kurap aje.Ingat pengundi muda............ Dah lama  kami merasai dan mengenali DAP ini. Apa lagi lelaki Y dan PAS ini. . ingat semua ..............

11 comments:

  1. ok tapi sekolah cina sekolah Tamil engkau nak teruskan...segala yang baik engkau hendak tapi demi perpaduan sistem sekolah enhkau tak hendak...

    ReplyDelete
  2. karpal ini babi berkepala manusia tapi otak musang. kah kah kah kah

    ReplyDelete
  3. kita patut contohi jepun apabila beri kerakyatan .di jepun irg korea 3 genarasi pun belum tentu dapat kerakyatan jepun walaupun gen. 3 dah tak reti berbahsa korea.pakai la ko passport korea sampai bila2.kita ni dah punya baik bg kerakyatan walau sepatah haram bahasa melayu tak tahu atau berterabur.lepas tu ada hati minta taraf bumiputera.bumiputera ataupun native tak boleh diubah.kau boleh jadi american tapi bukan native american.so malay is native malaysian.period.

    ReplyDelete
  4. Kekejaman Terhadap Orang Muda - ( Lihat sendiri BUKTI, Kenapa kami KELUAR UMNO dan TAKKAN kembali lagi. Buktikan jika ia PALSU )
    1~BUKTI 1 * (MESTI TONTON)
    2~BUKTI 2 * (HOT)
    3~BUKTI 3
    4~BUKTI 4
    5~BUKTI 5 * (HOT)
    6~BUKTI 6
    7~BUKTI 7
    8~BUKTI 8
    9~BUKTI 9
    10~BUKTI 10

    ~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



    Kami Mahu Generasi Muda Terengganu Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196

    5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1






    p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. perjuangan adik2 mesti diteruskan

    ReplyDelete
  7. Dedah ke, bolen ke, ni aku nak tanya. Dah alang-alang Najiborit dgn Badak tu ada kat London, terus la pegi ke Mahkamah Perancis kalau rasa diri tu dipitnah dek Hantu Altantuya. Cuci le nama kamu Najiborit. Ha Badak tu pun sama, kamu kena cuci nama kamu sebelum election ni.

    ReplyDelete
  8. pok ngah nik ajis20 May 2012 at 04:18

    Kumpulan adik keluar UMNO. . Tak ada dlm UMNO lebih baik daripada korang menyemak dlm UMNO. !!!video 1. . Tengok safwan anang aku dah tahu. . .Peel mcm hisham rais yg lari keLondon. . .kalau tak mkn babi, air babi, kencing babi. . Perangai tak mcm tu. . . Nama je islam . . .Sifat islam tak de pun. . .pernah ulamak muktabar suruh jatuhkan kerajaan sebangsa,seagama. . Walaupun UMNO kurang mempraktikkan agama tapi sekurang kurang ahlinya mengucap syahadah berbanding team. . Kafir harbi dan pemain lubang ekzos. .

    ReplyDelete
  9. Pesanan kpd pengundi veteran dan middle age juga. Datuk nenek kita mengundi BN/Perikatan untuk masa depan anak cucu mereka (kita). Nikmatnya kita dapat rasai sekarang. Jadi, PRU 13 nanti, undilah BN utk jaminan hidup anak cucu kita pulak. Sanggupkan anda melihat anak cucu anda dipinggirkan dari hak mereka? Ingat, agenda mereka (PR) bukan untuk jangka masa singkat, mereka merancang untuk jgkamasa panjang.

    ReplyDelete
  10. Bangsa Pendatang Tetap Pendatang. Biarlah datang dahulunya dikenali Tanah Melayu dan sekarang dikenali Malaysia.
    Bangsa Melayu adalah Ketuanan Melayu dan Bumiputera di Sabah dan Sarawak. Lain dari bangsa itu Tetap Bangsa Pendatang selagi adanya Bumi dan Langit.

    ReplyDelete
  11. setuju pinda perlembagaan oleh karpal singh tp dgn menggugurkan kerakyatan bukan melayu dan bumiputera kecuali mereka yang beragama islam shj..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR