Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar hari ini menolak dakwaan Umno Lembah Pantai bahawa PKR memulakan provokasi sewaktu kejadian baling batu dan telur pada ceramah berkembar di Pantai Dalam Khamis lalu.

"Saya nak tanya dua jam lebih Ummi Hafilda dan penceramah lain keluar kata-kata kesat kepada Anwar, kami tak buat apa-apa.

"Itu pun, on record, kita minta semua bersabar," kata naib presiden PKR itu.

Menurutnya, bukti terbaik yang akan menjelaskan kejadian sebenar pada malam itu adalah rakaman video yang dibuat wartawan portal berita yang membuat liputan ceramah itu.

"Bukti terbaik adalah video rakaman," katanya. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah kah kah !!!!! PG malas lah nak ulas mengenai kes gaduh ni. Tapi yang menariknya bila nurul Izzah cakap "  Bukti terbaik adalah video rakaman,". Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!!

2. Sejak pula pulak PKR dan PR khususnya Izzah dan bapa agungnya percaya rakaman vedeo. Kan konspirasi semuanya vedeo ini. Vedeo dan gambar tu besi, buta , pekak dan bisu. ................" Memang gambar dan suara macam saya tapi bukan saya ......................." Tak percaya tanya bapak agungnya .Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!!

3. Lawak-lawak.................PG syorkan agar Izzah pergi jumpa bapanya dan bawa rakaman vedeo dia dengan dato Eskay dok menaji wanita cina tu. .............Hairan pulak .... yang ni tak percaya pulak.Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!!

4. Atau bawa gambar jumpa azmin ali dan terangkan padanya... bahawa Azmin kena percaya pada gambar dan vedeo dia tu dok tazkirah dengan seorang wanita..................Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!!

5. Lawak!!! lawak................Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!! Kah kah kah kah !!!!!