FOLLOWERS

Wednesday 9 May 2012

PETUALANG DI MEKAH !!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!


( Bershit di Mekah )


( Bershit di Madinah )
Inilah rupa dan wajah mereka yang dok demo haram di Mekah. Siapa yang kenal.... maklumkan ke kedutaan Arab Saudi di Malaysia. Mereka ini bakal ditangkap dan di penjarakan dan kemudian di halau dari bumi Mekah. Padan muka kau semua. Dan selepas ini jika kouta haji Malaysia di potong ... mereka ini semua akan disumpah empat keturunan oleh bakal jemaah Malaysia. Kerana perbuatan mereka ini.... peluang jemaah haji Malaysia mengerjakan haji tahun ini dan seterusnya akan terjejas. Jom kita dedahkan petualang ini kepada kerajaan Arab saudi agar peluang jemaah kita untuk kerja kan haji tidak terjejas............... PAS pun bakal di sumpah le lepas ini !!!!!!!!!!!!!!!! Kah kah kah kah kah !!!!

8 comments:

  1. Besar punya puaka laa puak bangsat ni !!
    dah dirasuk iblis diaorang ni..!!

    ReplyDelete
  2. Di Madinah..Kelihatan seperti Nasharudin Tantaik....ada di situ....Hari itu aku ada ternampak gambar nik Abduh Nik Aziz

    ReplyDelete
  3. kami nak tahu, kenapa Pas tak nak bekerjasama dgn kerajaan Arab Saudi dgn memberikan senarai nama mereka yg terlibat?

    ReplyDelete
  4. Kalau quota Haji disekat akibat kebodohan PAS mungkin selepas ini orang2 PAS akan ikut Ambiga bertaubat dan menyucikan dosa di sungai Ganges di India.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vatican city pun bleh,....
      diorg kan perjuangkan pluralisme....
      jadi xde masalah....


      em mana BERSHIT kat VATICAN CITY

      Delete
  5. Akibat terlalu taksub pada Parti...mereka tutup mata dan telinga lalu mereka bertindak ikut cara mereka....puak2 macam inilah yg banyak memecah belah umat islam sejak sekian lama! berselindung di sebalik imej Islam .

    ReplyDelete
  6. Sikit pun kami tak pecaya dengan cerita korang. Dasar putar belit putau memutau. Memang UMNO PEMBOHONG BESAR. Kami seharian mendoakan kecelakaan ke atas UMNO LAKNATULLAH. UMNO BANGSAT HARAM JADAH. Apa cerita depa nak suruh orang sana melawan raja depa. Tak bengong apa? Apa kaitan? Lahabau lancau UMNO. Depa pakai baju kuning pastu duduk dan bantah secara pasif. Bukannya terjerit2 melolong. Hai memang betul la hangpa celaka burit UMNO.

    ReplyDelete
  7. kalu nak marah orang tu tegok tegoklah diri ulu .sempurnaka tidak .yang awak tu marah ketemo.pasal apa ,mabukko kalu posa hati nak sabar tapi lu tu tidak .dok marah marah ke kerajaan pun satu hal .lu tu duduk lagi kat malaysia. kalu tok suko pi jauh jauh la tempat lain ,kan aman . baru bolih jadi bersih.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR