Naib presiden PKR, N Surendran menyeru pihak berkuasa supaya segera menghentikan siasatan ke atas Johari Mohamad – bekas kerani bank yang didakwa membocorkan maklumat perbankan National Feedlot Corporation (NFC).

Katanya, pihak berkuasa sepatutnya memberi anugerah kepada orang yang membuat pendedahan mengenai penyelewengan wang awam dan bukannya memburu individu berkenaan.

"Sama ada dia pembocor maklumat atau tidak, pokoknya pihak berkuasa memburu orang yang mendedahkan penyelewengan dana awam berjumlah suku juta ringgit dan ini salah.

“Hentikan siasatan ke atas Johari segera kerana jika beliau merupakan pembocor maklumat, beliau sepatutnya diberikan anugerah," katanya dalam sidang media bersama Johari di ibu pejabat PKR hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Memang sah bagai di kata.... PKR ini adalah parti pembela penjenayah. Semua pesalah atau penjenayah akan dibela. Termasuk yang ini iaitu pembocor rahsia / maklumat bank.Kah kah kah kah kah kah !!!!!

2. Kerana tindakan ini.... bank kita tak akan dipercayai lagi oleh peklabur luar atau penyimpan tempatan. Maka semua bank di malaysia akan gulong tikar kerana pelabuir dan penyimpan takut nak simpan kerana maklumat kewangan mereka dibocorkan oleh mereka yang tak sepatutnya.Kah kah kah kah kah kah !!!!!

3. Berani buat ...berani lah tanggung. Kena siasat oleh pihak bank pun boleh tertekan ke? Habis tu yang dok dedah rahsia perniagaan orang lain tak fikir orang lain tertekan.Kah kah kah kah kah kah !!!!!

4. Jadi kepada lelaki ini.... minta lah kerja dengan Rafizi atau dari punaisihat Ekonomi Selangor tu!!!! Gaji lagi mahal kot. Jadi tukang urut lelaki Y pun boleh gak !!!!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!!

5. NFC telah menerima nasibnya..... tunggu keputusan mahkamah. Lelaki ini juga patut menerima nasibnya... tungggu juga keputusan mahkamah. Jadi apa nak sibok? 2 isu yang berbeza..................Kah kah kah kah kah kah !!!!! Salah , salah lah..... Undang-undang dah begitu............. mengapa persoalkan.?Kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!!

6. Ops!!!!! PKR biasalah.........Semuanya kaki langgar undang-undang kemudian nak salahkan orang. Dengan lain perkataan...........semua nak main belakang ( liwatlah ) ...Kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!!

7. Jadi jangan dok tegak benang yang basahlah..............Kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah !!!!!