FOLLOWERS

Tuesday 3 March 2009

CADANGAN SIDANG DUN PERAK AKAN DATANG



Kepada :

Setiausaha DUN Perak,
Pejabat Setiausaha DUN,
Pejabat Kerajaan Negeri,
Ipoh,
PERAK.
Poskod : oooo07


Tempat persidangan DUN Perak Penggal kedua 2009.

En.

Izinkan saya merujuk perkara yang tersebut di atas.


Cadangan tempat persidangan DUN Perak akan datang yang akan di pengerusikan oleh YB Tengku Sivakumar. Ia terletak di Grik Perak. Hampir-hampir dengan pekan Grik. Ia di bawah pokok Ara (Orang Pantai Timur kata pokok Berunuk ) . Pokok ini besar dan lebih redup dan jauh dari kesibukan dan bunyi bising kenderaan. Tak perlu pakai mic.

Lebih teduh kerana berbentuk payung dan amat rendang. Kalau tak tahu jalan ke sana , setiausaha DUN Perak yang baru dilantik boleh tel : 01944444444 ( Hantu raya ). Bayaran pakai air lior sahaja. Makanan di sediakan ( makan angin aje ). Minuman juga di sediakan ( minum air tasik Banding ). Kawasan sangat luas, cukup untuk semua penyokong PR di Perak dan Kelantan.

Keselamatan terjamin sebab YB Tajul Rosli dah letak jawatan Pengerusi BN Perak. Datang le...

Nota : Tidak perlu perkenan DYMM Sultan Perak.


Terimakasih.

Cuti-cuti Malaysia.
Saya yang benar,

Penghuni Gua
Penjaga segala hutan rimba Malaysia


Penghuni Gua : Dulu kerap juga beri sidang akhbar.

2 comments:

  1. Kalau tak silap saya tempat yang dimaksudkan itu pernah dibuat persidangan pada tahun 1969 oleh kerajaan pasir berdengung yang dipimpin oleh Menteri Besar Pasola.

    ReplyDelete
  2. UIAM . tq atas teguran. arif omar

    ReplyDelete

PETA PELAYAR