FOLLOWERS

Sunday 15 March 2009

SUMBANGAN UNTUK ADIK NIK NUR MADIHAH BT NIK MOHD KAMAL SPM 20 A



PELAJAR CEMERLANG SPM ( 19 A1 DAN 1 A2 )



Penghunu Gua baru dapat berhubung dengan ADIK NIK NUR MADIHAH BT NIK MOHD KAMAL di atas dengan mengucapkan setinggi tahniah kepadanya. Bersama ini disertakan :

1. No akaun BANK ISLAM 030180210745 atas nama Nik Nur Madihah .


Bersama-samalah kita memberi sedikit sumbangan bagi membiayai pelajarannya di samping sebagai menghargai kecemerlangannnya dalam pelajaran.


Penghuni Gua merayu kepada semua BLOGGERS PEMBELA NEGARA dapat memaparkan No HP dan no akaun BANK tersebut di blog masing-masing untuk makluman semua pembaca agar sama-sama kita membantu adik ini . Terima kasih.


Tahniah adik Nik Nur Madihah.
Nota : Atas pandangan beberapa pihak No tel Adik Madihah tidak dipaparkan. no akaun Bank Islam adalah di atas namanya. Tq.

3 comments:

  1. Salam tuan punya blog,

    Berdasarkan pengalaman, adalah lebih baik nombor telefon Nik Nur Madihah tidak dipaparkan secara terbuka kerana ia akan mendatangkan lebih banyak masalah kepada pelajar terbabit terutama apabila kebanyakan pemanggilnya sibuk nak berbual atau memberi galakan kosong, atau menasihat mengikut condong politik mereka, atau yang lebih teruk, cubaan ingin berkenalan dan bercakap lucah.

    *mohon tidak dipaparkan

    ReplyDelete
  2. kalau dari uk camna nak sumbang?

    ReplyDelete
  3. boleh sumbang. pergi ke bank di uk dan katakan nak hantar wang ke akaun tersebut.Atau hantar kepada keluarga anda cek kembara dan boleh minta mereka masukkan ke akaun madihah. tq atas keperihatinan anda. semuga anda dirahmati allah dan berjaya dalam hidup. arif omar

    ReplyDelete

PETA PELAYAR