FOLLOWERS

Tuesday 3 March 2009

PERTANDINGAN TARIK TALI DI PERAK 3



Dicadangkan jika tak selesai juga pertandingan pada jam 10 pagi ini langkah terbaik ialah dengan mengistiharkan pemerintahan MAGERAN aje. Ini demi kepentingan rakyat Perak. Ini kerana belanjawan tidak dapat dibentang. Yang jadi mangsa rakyat. Apa pun yang kerajaan buat, mereka ini tetap tidak puashati. Biasalah mereka semua ini.
Kepada Ketua Polis Perak, jangan takut kepada ugutan TAMBI Siva , semalam yang hendak memenjarakan ketua Polis Perak jika menghalang sidang DUN Perak. Biasalah jenis TAMBI ini Dato, , gempar aje lebih. Di Tamil Nadu boleh le gempar polis macam tu. Apa pun polis perlu bertindak tegas jika kekacauan meletus. Gunakan segala instrumen yang ada untuk menjamin keselamatan. Anda tidak mempunyai kepentingan apa-apa dalam isu ini. Perkara pokok , keselamatan. Jika mengganggu atau keselamatan tergugat, ambil tindakan sekeras-kerasnya agar ia memberi isyarat yang jelas kepada pengacau ini apa kekuatan yang ada pada anda yang sebelum ini mereka mungkin sudah lupa.


Apapun : JANGAN LUPA : MAGERANKAN AJE...BAGUS JIKA IA MENJADI PILIHAN PERTAMA. Letih dah kami mengenai isu ini yang tidak pernah berakhir dan tidak tahu bila akan berakhir. Jangan berulang semula kejadian yang memalukan di Kuala Kangsar tempoh hari.

Penghuni Gua : MAGERAN. MAGERAN. Ahli-ahli politik muda di Perak terutamanya tak pernah rasa duduk / tinggal di bawah pemerintahan MAGERAN. Sedap dan aman damai. Tak percaya, tanya orang Kelantan. MAGERANKAN AJE.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR