FOLLOWERS

Sunday 22 March 2009

SERPIHAN TUGU DEMOKRASI PERAK : ADA LEBIH KE ?



IPOH 23 Mac — Sebanyak RM42,900 termasuk sumbangan telah dikumpulkan hasil daripada lelongan lima ketul serpihan batu marmar plak “Tugu Demokrasi” yang dibina pakatan parti pembangkang Perak sempena memperingati persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang diadakan di bawah pokok. Berita lanjut : Klik


Penghuni Gua : Ada lebih ke serpihan tu. Mintak sikit kalau ada lebih serpihan tu. Bukan apa.......Nak tampal gua hamba yang bocor dimakan anai-anai perosak. He he he he he............ Lawak tak habis-habis lagi. Sudah lah Yob . Hentikanlah. Mengobihkan boreh aje. Fikirkanlah perkara lain yang lebih berfaedah untuk rakyat. jadi pemikir seperti Tun Dr Mahathir Mohamad tu. Buat macam-macam untuk rakyat. Ada juga hasilnya. Ini dok buat dan jual tugu , apa cerita ni Yob. baik beri pada aku lagi baik. Kalau lebih banyak tu, boleh juga letak sebagai tanda di kubur aku tu sebelah gua. Ada juga orang kenal aku nanti bila mati. Tahu le orang nak melawat kubur aku tu ( mana letak nya ).

3 comments:

  1. cuba la geng bn yg buat camtuh...sah2 kne kondem dgn puak2 pakatan....

    lucu!lucu!......

    ReplyDelete
  2. saya setuju. Serpihan tu lagi bagus kalau dia orang rebus dan minum airnya, biar terang sikt hati dan otak semua ADUN-ADUn PKR dan DAP tu.

    ReplyDelete
  3. yang bagus nya, jika pokok tu di atas tanah kerajaan, potong je. jika tak nanti kita akan nampak NIZAR dan NGEH sama-sama tengah sembahyang bawah pokok tu dan berdoa nak dapat balik Negeri Perak nih. POTONG JE! GO MBI GO!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR