FOLLOWERS

Friday 27 March 2009

TAHNIAH PDRM : TERUSKAN TEMBAKKAN ANDA



Berita Harian

27 mac 2009


Polis tembak mati 3 penjenayah di Bukit Merah


IPOH: Polis menembak mati tiga lelaki dan menahan tiga yang lain dalam operasi berhampiran Bukit Merah Lake Town Resort, dekat Taiping, hari ini. Dalam kejadian jam 2 petang itu, seorang anggota polis turut tercedera akibat ditembak penjenayah berkenaan. Ketua Polis Perak, Datuk Zulkefli Abdullah ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu tetapi enggan mengulas lanjut.



Katanya maklumat lengkap mengenai kejadian itu akan diberitahu pada satu sidang akhbar yang akan diadakan kelak. - Bernama


Penghuni Gua ; TahniaPDRM atas kejayaan membunuh 3 penjenayah ini. Ini sahaja caranya untuk mengajar mereka dan mengerunkan penjenayah yang lain. Penghuni Gua nak tengok juga ada atau tidak pejuang-pejuang Hak Asasi Manusia di Malaysia ( ahli-ahli Politik, Majlis peguam dan peguam2 yang handal serta Prof2 undang serti Malik Imtiaz dan Prof Aziz Bari dan NGOs ) yang begitu bersungguh berjuang mempertahankan hak asasi penjenayah ini. Penghuni Gua nak lihat apa yang mereka semua di atas itu buat dan komen tentang seorang pegawai polis turut tercedera di dalam kejadian berbalas tembakan ini.


Pejuang-pejuang ini selalu menyalahkan polis kerana tidak memberi amaran secukupnya sebelum menembak mati penjenayah, polis sengaja menembak mati., Penjenayah tidak pernah menembak polis tetapi polis yang sengaja mengatakan sedemikian untuk menghalalkan tindakan nnya. Inilah diantara alasan dan hujah peguam-peguam dan pejuang hak asasi penjenayah ini. Lihat anggota/pegawai polis yang cedera itu. Adakah itu yang kita mahukan dan sehinggga terjadi sedemikian ( ditembak hingga cedera : barulah polis dibenar mangambil tindakan ?


Juga hendak lihat juga mereka di atas datang melawat dan menderma walau satu sen ke anggota yang cedera ini. Nak tengok esok. Ada ke mereka yang pandai bercakap ini datang melawat dan menderma ke polis yang cedera ini. Biasanya kosong aje. Macam cakap mereka juga. Cakap kosong aje. Orang yang opandai bercakap dan menyalahkan orang lain tanpa cadangan ini, begitulag sifat dan sikaap mereka. Kalau penjenayah K Kugan mercerdes Benz di sponsor untuk berarak mayat ke perkuburan.


Tapi yang pasti ramailah ahli politik akan melawat polis yang cedera tersebut. Termasuk dari YB Nizar dan sebagainya. Bertuah lah .


Apa pun Tahniah PDRM. Teruskan tembakkan anda. Bunyi sangkakala ini akan mengerunkan penjenayah dan juga penyokong mereka ini. Anda semua sebagai pegawai dan anggota polis jangan sesekali TAKUT KEPADA SINDROM JUBAH HITAM DAN JUGA PENYOKONG MEREKA TERMASUK NGOs dan sebagainya. Jubah hitam ini kebanyakkannya hanya hebat dijubah dan cakap mereka sahaja tetapi dalam dunia sebenar adalah seorang yang amat penakut dan selalunya berlindung dari kekebalan Dewan Undangan Negeri dan Parlimen. ( Contohnya 2 Singh baru-baru ini ) . Mereka berani bila dilindungi. Jika tidak , hampas pun tak ada. Jadi jangan takut pada sindrom jubah hitam.


Penghuni Gua : Tiap hujung minggu menembak.

1 comment:

  1. Cadangkan pihak polis ajak ahli-ahli Politik, Majlis peguam dan peguam2 yang handal serta Prof2 undang serti Malik Imtiaz dan Prof Aziz Bari dan NGOs tu hantar wakil ikut sama masa operasi jenayah berat,kalau bolih suruh jer dia orang kat depan sebagai perisai polis masa bertembak dengan penjenayah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR