FOLLOWERS

Tuesday 3 March 2009

Saiful muncul …buat laporan polis terhadap laman blog



Dipetik dari : Agendadaily

March 3, 2009 : 01.18 PM---> Noor Hasilah Ismail

Oleh: Noor Hasilah Ismail


Bekas pembantu Dato' Seri Anwar Ibrahim, Saiful Bukhri Azlan pagi Selasa muncul membuat laporan polis di Balai Polis Damansara Utama ke atas laman blog,Pahangdaily.blogspot.com kerana menyiarkan enam artikel berunsur fitnah terhadapnya sejak September 2008.
"Saya dan keluarga dah bersabar sekian lama. Pembohongan besar dan fitnah ini tidak boleh dibiarkan lagi, terutama dakwaaan kononnya saya sedang takit tenat kerana termakan sumpah laknat. Hari ini awak lihatlah sendiri bahawa saya amat sihat," katanya kepada pemberita setelah keluar dari balai polis berkenaan. Saiful dikenali ramai setelah beliau mendakwa Ketua Pembangkang dan Penasihat PKR Anwar meliwatnya.Kes itu yang sudah masuk mahkamah setakat ini belum dibicarakan lagi. Berita lanjut :.......


Penghuni Gua : Tahniah saiful keran anda mula berani. Sepatut s dari dahulu lagi anda lakukan perkara ini. Biar padan muka mereka yang suka menyebar fitnah dan memaki hamun orang lain. Mereka ini cakap dan nampak saja berjubah, bertanda hitam di dahi dan mengaku alim tetapi kerja mereka hanya memfitnah dan memburukkan orang lain sahaja. Bagus tindakan anda. SELAMAT BERJAYA DAN JANGAN BERHENTI DARI MEMBUAT PEMANTAUAN ATAS BLOG YANG LAIN.

1 comment:

  1. Saya sokong saranan saudara. Fitnah yang berleluasa sekarang sangat melampau.
    Jika rasa diri dianiaya, buat report polis dan kalu boleh saman terus mereka2 tu..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR