FOLLOWERS

Monday 2 March 2009

PERTANDINGAN TARIK TALI DI PERAK !!



Siren pertama hampir nak dibunyikan. Tinggal beberapa jam lagi . Dengar ceritanya pasukan BN ada peluang cerah menang. Bagus begitu. Tunjuk garang sikit dan tunjukkan apa yang kerajaan boleh buat. Jangan kerajaan diperlekeh lagi. Dalam pertandingan dan peperangan zaman moden ni , kemenangan bukan ditentukan oleh kekuatan fizikal tetapi kekuatan akal fikiran. Strategi yang di atur tu biar mantap. Dan seperkara lagi jangan memandang rendah keupayaan lawan. Ini faktur-faktur penentu kemenangan.

Penghuni Gua : Suka tarik rambut .

2 comments:

  1. Salam pakcik arif,tima kasih atas ingatan pakcik.cuma sedih tengok orang melayu sekarang rapuh sgt ukhuwahnya.cetek pikirannya.mudah diperguna oleh bangsa asing mcam tisu tandas gamaknya.Titah kapal singh sanggup dijunjung diatas batu jemala kepala otaknya.Sultan sendiri dihina.Nama ALLAH sanggup dipinjamkan kepada kawannya.Esok dah dah rosak dipulang semula.Aparteidla kita,yahudilah kita,celaka lah kita.orang melayu jugak yang ketawa.

    ReplyDelete
  2. pakcik pun sedih. Kita semua ni kalau tak dibantu oleh kerajaan dan dasar yang digubal oleh pemimpin terdahulu , tak merasa kita semua ni nak bekerja dan belajar sampai ke u. tak layak pun dari segbi kelulusan dan wang ringgit. Jadi apa kesalahan kerajaan yang sedikit2 tu kita betulkan bukan merosakkan kerajaan yang ada . baiki dan tegur pemimpin yang tak betul. itu je pegangan pakcik . kita semua tak sempurna. yang boleh dan mampu kita buat menulislah. tak kena bayar pun. peluh pun tak keluar. jadi teruskan usaha anda pemuda melayu sepang. pakcik arif omar

    ReplyDelete

PETA PELAYAR