FOLLOWERS

Wednesday 9 May 2012

BERAMBOSLAH KE INDONESIA !!!! KAH KAH KAH KAH !!!


Utusan malaysia

Kenyataan Irene berniat jahat, amat jahil - Anifah Aman



KUALA LUMPUR 9 Mei - Pengarah Eksekutif Tenaganita, Irene Fernandez berniat jahat apabila mengeluarkan kenyataan bahawa Malaysia tidak selamat untuk pekerja Indonesia, kata Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman.

Menyifatkan kenyataan itu sebagai tidak bertanggungjawab dan jahil, beliau berkata, Irene membuat kenyataan itu dengan motif untuk memperlekeh hubungan dan kerjasama Malaysia dengan negara jiran berkenaan.

"Kenyataan itu amat jahil atau ignorance tentang kerjasama dan usaha yang telah dilaksanakan oleh kedua-dua kerajaan berhubung pengambilan tenaga kerja termasuk pembantu rumah," katanya pada sidang akhbar di Institut Diplomasi dan Hubungan Luar Negeri di sini semalam.

Anifah berkata, kenyataan Irene juga tidak berasas kerana Malaysia sememangnya mematuhi mekanisme dua hala seperti yang termaktub dalam Akta Asean dan Pertubuhan Buruh Antarabangsa, selain menghormati hak pekerja.

"Malaysia dan Indonesia mempunyai MOU (memorandum persefahaman) yang ditandatangani pada Sidang Kemuncak Asean 2007 berhubung kerjasama dalam pengambilan pekerja iaitu mekanisme dua hala.
"Perkara ini diberi perhatian oleh kedua-dua negara kerana ia menguntungkan (Malaysia dan Indonesia)," katanya. - BERNAMA

Penghuni Gua : Itulah mustahaknya ISA. Itulah ruginya ISA di hapuskan. Gunanya ISA ini adalah untuk tangani masalah sebegini atau orang sebeginilah. Mereka ini mempunyai agenda tersembunyi dan jangka panjang.  Mereka merancang dengan teliti untuk jahanamkan negara dan semua agensi penguatkuasa. Semua ini atau bershit 3.0 dan semua semua pembangkang atau majilis peguam adalah bersama dan berganding bahu mengujudkan persepsi buruk terhadap negara.

2. Kepada pihak berkuasa dan kerajaan ..... jangan berdiam diri dan hanya buat penafian. India Irene ini wajar dituduh membuat fitnah. Dulu beliau pernah di tuduh kerana membuat fitnah dengan mengahntar memerandom kepada PBB kononya Malaysia memberi layanan buruk tyerhadap tahanan PATI di kem-kem dan pusat-pusat tahanan seluroh negara termasuk Sabah dan Sarawak.

3. Beliau dituduh dan telah dihukum. Kini beliau mengulangi perbuatan yang sama. Kita wajib menahan dan mendakwa beliau sekali lagi. Jangan sesekali pihak berkuasa samada PDRM atau Imegrisen berdiam diri. Seseorang perlu buat repot polis agar mangkok ini dapat dihadapkan ke mahkamah.

4. Kepada Irene ini...............PG cadangkan ... beliau pergi buat lawatan dan temuduga tahan samada di Penjara-penjara Indonesia atau dipintu-pintu masuk ke Indonesia. Adakah Malaysia yang burok atau Indonesia ini jauh lebih burok dan terburuk dalam dunia dari segi layanannya. Bukan nak cakap apalah.... Indonesia ini... mereka layanan rakyat sendiri pun tak boleh nak cakap. Mereka lagi buaya besar dari segi layanan terhadap bangsa mereka sendiri. Kah kah kah kah kah !!!!!

5. Patutnya Irene hantar memerandom kepada Indonesia mengenai layanan burok mereka terhadap rakyatnya sendiri. Kah kah kah kah kah !!!!!

6. Dan yang lebih baiknya.... Irene ini  berhijrah ke Indonesia di negeri pujaannya. Atau balik semula ke India negara nenek moyangnya. Sebab di sama amat baik dari segi layanan terhadap warga mereka sendiri tau kepada tahanan. Pergilah........berhijrah. Kah kah kah kah kah !!!!!

7. Malaysia ini tak bagus dan burok segalanya.............................Kah kah kah kah kah !!!! Nak ke India ini buat begitu ?????? Kah kah kah kah !!!! Wajah menggambarkan perangai mangkok ini..............Kah kah kah kah !!!!!! Itu yang semua lelaki menyampah melihat makhluk ini dan tak berlaki sehingga kini....... sebab perangai dan mulutnya ...........Kah kah kah kah kah !!!!! Semua lelaki pun menyampah !!! Kah kah kah kah !!!!

6 comments:

  1. IRENE THE BRUTAL MIND INILAH YANG DULU MENDESAK NAK GUNAKAN ISTILAH ALLAH DALAM PENERBITAN GEREJA KATOLIK. BRUTAL MIND INI JUGALAH YANG MENDESAK NAK TERBITKAN BIBLE DALAM BAHASA MALAYSIA. BRUTAL MIND INI AMAT SEIRING DENGAN ANWAR UNTUK MELEMAHKAN MALAYSIA UNTUK MUDAH DIPERINTAH OLEH KUASA LUAR MELALUI PEPATUNG TERPASANG.

    SEDARLAH WAHAI RAKYAT MALAYSIA YANG MASIH SAYANGKAN NEGARA INI DAN MASIH MERASAKAN BAHAWA NEGARA INI ADALAH AMANAH UNTUK DISAMPAIKAN KEPADA ANAK CUCU MASA DEPAN DALAM KEADAAN YANG MASIH MAKMUR.

    ReplyDelete
  2. LUCUTKAN KERAKYATAN JE BETINA SUNDAL NI.

    ReplyDelete
  3. Tak perlu hantar silaknat ni ke Indon, halau jer dia balik India. Insaflah dan sedarlah wahai bangsa ku, Melayu, marilah kita bersatu. Jangan beri 100% kepercayaan kat dua bangsa laknatullah ni India & Cina. Kesetiaan mereka kepada negara teramat sangat diragui kerana mereka tetap kaum pendatang. Mereka tidak akan pernah bersyukur. Ini hakikat. Jangan kita lupa sejarah, sebelum negara dipanggil Malaysia ia dikenali sebagai The Malay Archipelago kemudian Federation of Malay Land - Persekutuan Tanah Melayu. Terbukti mereka ini (kaum pendatang) mengambil kesempatan di atas sikap tolak ansur bangsa kita. Sampai bila kita harus bersikap seperti itu. Bersatulah kita sebagai satu bangsa Melayu dan seagama Islam. Show it to them that we mean business!!!

    ReplyDelete
  4. Asalnya kasta PARIA datang ke Malaysia naik saham kerna Melayu melayu bahlol.sekarang ramai kitol/mendaliar melayu . alafbaru.hancur melayu.

    ReplyDelete
  5. Kerajaana kini da mati pucuk,,,paklah pun sial la ni,,,dulu paklah dok dgr mangkok sial mcm ni bercakap dia tak tau semua niat jahat , di belakang sialan ni kaki jubur al liwati al yahudi, Sebab tu undang2 pencegah meka tak mau sipaya senang nak hancurkan malaysia,,zaman tun mahathir amat bagus,,negra da lam maju

    ReplyDelete
  6. Ni lagi sekor BETINA yg patut kita hanto balik INDONESIA.....bukan takat tu je, mangkuk ni kawin dgn org INDON....

    Aku rasa Polis patut tangkap BETINA ni..... memang dia yg mengAPI-APIkan sentimen Melayu! PG...aku mintak tolong agar nko war-warkan link kat bawah ni agar dia dpt ditangkap segera!

    http://kopitiam-bang-nan.blogspot.com/2012/05/mahathirdengar-larrrr-ni.html

    PG..... awat iklan Handbag Gretchen? Taknak promo handbag HERMES BIRKIN ke.....model utama Mak Badak ROSMAH.....!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR