FOLLOWERS

Wednesday 16 May 2012

BERSHIT DAN TUKAR TIUB DAH MULA RASA BAHANANYA !!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!


MStar
Tiada Bersih 4.0: Hishamuddin Rais


KUALA LUMPUR: Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) tidak merancang meneruskan siri bantahan jalanan menuntut reformasi pilihan raya menerusi perhimpunan Bersih 4.0.

Ahli Jawatankuasa Pemandu Bersih, Hishamuddin Rais berkata, jawatankuasa berkenaan mengambil pendirian tersebut selepas mengadakan perbincangan dengan 84 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang menyokong gabungan berkenaan.

"Pada tahap ini kami tidak merancang untuk adakan Bersih 4.0.

"Jawatankuasa ini bersama 84 lagi NGO mengambil keputusan tidak menganjurkan Bersih 4.0," katanya pada sidang media di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur dan Selangor (KLSCAH) di sini, Rabu.Sehingga kini Bersih telah mengadakan tiga siri bantahan jalanan di ibu negara termasuk yang terbaru pada 28 April lalu.

Penghuni Gua : Bershit dan Tukar tiub dah rasa bahana bershit yang mereka buat telah menjejaskan mereka sendiri. Mereka dah tahu rakyat menyampah mengenai bershit 3.0. Itu pasti.!!! Kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

2. Jika tidak , mustahil mereka tak nak buat. Bershit 3.0 telah mengotorkan badan mereka yang telah sedia kotor. !!! Kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

3. Padan muka.!!! Kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

4. Tukar tiub dah pening kepala kerana hajatnya nak menjilat lelaki Y tak menjadi. Tukar tiub pun mengetot .!!! Kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

5. Kepada pengundi muda .... Jom kita bungkuskan mereka ini dalam PRU 13.  Selamat membungkus .!!!! Kah kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

11 comments:

  1. syaitonirajjim hishamudin rais ini sepatutnya di buang negeri. syaitan ini merupakan parasit kepada syaitan. kalau aku jumpa mangkok hayun parasit syaitan ini memang aku ludah muka dia. berambus lah kau syaitan. aku balikng dengan batu baru kau tau.

    ReplyDelete
  2. woooiiiii..korang ckp baik baik ckit eh..HR tu gurunya nik ajis setan tua keramat tau..kang dia tak bagi masuk syurga padan muka korang..wakakakakakakakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. woit riggers...lu babi sundal..celaka sial

      Delete
    2. lu lah sialakhanat!...

      Delete
  3. KDN! hISHAMUDIN Rais ni patut dibicarakan DOSA lama dia.... dia dibenarkan balik kenegara ini kerana ALJUBURI. Kalau dia dibuang negara ramai rakyat MALAYSIA Yang cintakan keaman akan merasa LEGA dan sangat BERSYUKOR.

    MENTERI KDN tolongla ambil tindakan kepada bekas pengkianat negara ni dan juga pengkianat2 yg baru tumbuh bagaikan cendawan...... TOLONG lah MENTERI KDN!

    ReplyDelete
  4. KAH KAH KAH... aku ikut stail si Tukar Tiub bodoh tu..

    Kah Kah Kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. woit papa gomo..gi gomo mok mu ler....

      Delete
  5. KEHKEHKEHKEH KASI LUDAH SKET SAMA ISHAM RAIS HARKKKKK PTUIHHHH!!!

    ReplyDelete
  6. kenapa tak buat BersHiT 4 ?? aaaa ..aku kecewa kecewa kecewaaaaaaaaaaaaa !!

    aku nak mereka buat BersHIt 4, 5, 6 ..7, 8 , 9 dan ke 2000 !! kalau tak cukup buat lagi BerShit ke BullsHit ke , shit ke , buat selama 3 bulan , berkumpul selama 4 bulan ke , penuhi KL ...bakar kereta , pukul polis , tabur sampah sarap serata tempat , buatlah ...pleaseeeeee


    daku kecewa PR rupanya penakut ....kontol masuk dalam jubur , tinggal kerandut terbuai buai , kata berani sanggat , hero ...kuat , gagah , nak mati syahid lawan kerajaan , apalagi ? lawanlah sampai mati terbungkang , tapi nak mati apanya jika kena siram air saja dah menggelupur , bukankah dijamin syurga oleh pas !!

    ReplyDelete
  7. nama pun penghuni gua...patut ler perangai macam org tak bertamaddun

    ReplyDelete
  8. Baling dengan batu...
    Tunjukkan tangan..
    Mari kita bersatu..
    Hapuskan SYAITAN!..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR