FOLLOWERS

Thursday 3 May 2012

KEDUNGUAN SAIFUDDIN DAN PKR !!! KAH KAH KAH KAH !!!!






PUTRAJAYA 2 Mei - Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar hari ini, menafikan dakwaan yang kononnya beliau adalah anggota UMNO.

Beliau berkata dakwaan itu adalah satu pembohongan dan fitnah yang berat bertujuan merosakkan nama dan integritinya sebagai Timbalan Pengerusi SPR.

"Perbuatan itu bermotifkan politik bertujuan untuk merosakkan kredibiliti SPR sebagai sebuah badan bebas dan berkecuali. Dia (Saifuddin Nasution) perlu bertanggungjawab atas pembohongannya serta memohon maaf secara terbuka," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Wan Ahmad berkata beliau juga tidak pernah mendaftar sebagai anggota UMNO dan dakwaan itu sebenarnya berniat jahat untuk menjatuhkan maruahnya serta merosakkan kredibiliti SPR.

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail dalam satu kenyataan di sebuah akhbar tempatan mendakwa kononnya Wan Ahmad seorang anggota UMNO dengan No.Keahlian 2374564 yang berdaftar di Cawangan UMNO Kubang Bunggor, Pasir Mas, Kelantan.

"Saya bukan orang Kelantan dan tidak pernah tinggal di Pasir Mas atau di mana-mana jua (tempat) di Negeri Kelantan," katanya.

Untuk maklumuman, Wan Ahmad berkata beliau berasal dari Terengganu dan bukan Kelantan dan nombor MyKadnya juga tidak sama seperti yang didakwa.

Beliau berkata orang yang dimaksudkan Setiausaha Agung PKR itu sebenarnya ialah seorang anggota UMNO yang memiliki persamaan nama dengan beliau. Orang berkenaan ialah Wan Ahmad Wan Omar, pemegang MyKad bernombor 490101-03-5179 ( Kad Pengenalan lama: 2756290), No Keahlian Umno 2374564, cawangan Kubang Bunggor Pasir Mas, Kelantan

Penghuni Gua : Itulah kebodohan Saifuddin dan PKR. main fitnah aje. Bukti tak ada. Kah kah kah kah !!!!

2. Dapat nama sama... lihat lebih kurang terus pukul fitnah. kalau ye pun... baik saifuddin lihat gambar bosnya itu yang dok berzina dengan perempuan cina. ia bukan tulisan seperti rekod ahli UMNO tu tetapi adalah gambar hidup. Juga lihat juga bosnya juga yang terlondeh sedang " berkerja keras dalam BERSHIT 4. ) dengan seorang wanita di satu kondo. Mengapa saifuddin tak bising. Bukti jelas dan lebih jelas dari rekod keahlian Wan Ahmad tu......Kah kah kah kah !!!!

3. Tak ke bodoh namanya. yang tak betul di dedah yang betul di dakwa fitnah. Kah kah kah KEDUNGUAN PKR.... SEBAB MAKAN DAN MINUM LENDIAK BANYAK SANGAT!!!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!

1 comment:

  1. batak cari lagi kedangkalan otak kau tu mana nak sorok muka batak kau tu

    ReplyDelete

PETA PELAYAR