FOLLOWERS

Saturday 12 May 2012

CANTIK MULUT USTAT NI !!!!!!! KAH KAH KAH KAH KAH !!!!

Dipetik dari blog : Angin Perubahan


Penghuni Gua : Jubah penuh badan . Serban berat di kepala.  Tapi mulut ... Ya Allah .......... Tuhan saja yang tahu.

2. Lain-lain kita boleh fikir dan nilaikan sendiri ustat PAS ini. Kah kah kah kah kah kah !!!!!

3. Ustat ini sebenarnya manusia yang  yang bermulut dan bersifat binatang dan anjing. Sebabnya beliau membela penyokongnya yang buta jenayah dan melanggar undang-undang dengan berdemo haram dan merusoh. Kemudian nak salahkan orang.

4. kami juga bayar gai polis. Tapi kami menyokong semua tindakan polis. Sebab puakbinatang ini menyusahkan semua orang di Kuala Lumpur dengan demo bershit 3.0. Semua urusan terganggu dan diganggu oleh demo puak bintang dan anjing ini.

5. PG percaya... ustat mulut anjing dan binatang ini , suatu hari nanti akan sujud pada polis yang dimakinya bila rumahnya di samun atau sebagainya. Lihatlah nanti................ masa aje..................... PG dah lihat banyak dah kejadian begini.....

6. Buat malu Islam aje. Berpakaian warak ... tetapi mulut mengalah mulut syaitan yang direjam..............kah kah kah kah !!!!!!

15 comments:

  1. Sedap nya mengaku ulama!!!!
    Tetapi doa untok menjahanamkan polis satu permintaan yang tidak baik....dan tidak melambangkan islam. Pepatah melayu ada mengatakan:
    INDAH KHABAR DARI RUPA.

    ReplyDelete
  2. Jangan perasan orang je yang kurang ajar..........sayapun bayar gaji polis jugak tapi saya sokong tindakan polis tu ....kalaurumah penceramah ni kena samun ,agak2 nak report kat sapa ya .....ngaji x abis

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti dia lapur kat unit amal pas,atau pun rejimen kelima komonis melayu.

      Delete
  3. Itulah dia karekteristik pemimpin PAS yang menggelarkan diri mereka sendiri ulama. Ulama akhir zaman, ulama yang sesat lagi menyesatkan. Tiada siapa yang betul dan benar di dunia ini melainkan mereka. Semua ayat suci Al-Quran ditafsir, diterjemah, diseleweng dan dipergunakan sesuka hati mengikut keperluan dan kehendak mereka. Jika benar perbuatan mereka, mengapa dulu dikatakan haram UMNO berkawan dengan MCA dan MIC, tetapi halal pula sekarang untuk mereka bersekongkol dengan DAP, dengan pejuang kebebasan LBGT? Mungkinkah ayat Al-Quran sudah berubah?

    Adakah anda juga termasuk di dalam golongan ini? Fikirkanlah!!!
    Tidak perlu masuk UMNO untuk menjadi kafir,
    tidak perlu masuk PAS untuk jadi Islam.

    ReplyDelete
  4. berdoalah kamu,berwiritlah kamu bserpuasalah kamu dan berbukalah kamu pada tiap2 hari Khamis dengan rezeki yang dihulurkan kpd kamu olih keamanan Malaysia yang pimpin olih polis2 Islam yang kamu caci,yang kamu doakankan supaya Allah akan membala kan mereka. nikmatilah hidangan berbuka puasa kamu dengan ketawa kegumbiraan sianjing ambiga,sibabi dap yang mana kamu benarkan mencemari masjid dng berbogeldan layanilah pelacur atau bini2 ahli kamu atau pondan2 yang dihalalkan olih ulama kamu dan mintalah nasihat daripada anwar kamu bagaimana nak menghancurkan Malaysia.

    ReplyDelete
  5. Geli hati aku dengar klip video ni... Mengaku ISLAM dan ULAMA konon, tapi doa supaya Allah laknat org.. Islam tak pernah mengajar umat dia minta Allah turunkan bala, apa lagi kepada sesama ISLAM.. Gagaknya dimana dia belajar ek? tafsir Al Quran ikut sedap dia jer... Aku kesian betul pada penceramah ni.. Moga Allah buka pintu hati dia untuk menyedari kesilapan dia ni..

    ReplyDelete
  6. kenapa tak solat hajat supaya Allah beri hidayah kepada polis yg terlibat.. itu lebih baik daripada solat supaya Allah melaknat polis.. takut2 nanti awak pula yg akan dilaknat Allah! awak memang tak layak jadi pemimpin!

    ReplyDelete
  7. KEHKEHKEH OSTAD PAS MMG BYK YG BERMOLOT LONGKANG BROO..BAIK YG KAT ATAS SMPI LA YG KT BWH

    ReplyDelete
  8. aku doakan dia(Ostat pokimak) pecah perut lepas buka puasa arahan.bukan puasa sunat. kah..kah..kah.

    ReplyDelete
  9. Ostat pokimak nih cukai pendapatan pun tak bayar rasanya..balun duit ceramah semata mata..lawak tang dia sebut tak hormat cina baru follow india dan last melayu.nampak sgt ketagih palat...

    ReplyDelete
  10. apa nak dicakap lagi..nak bagitau pasal kejayaan pr tak ada..nak bagitau pasal kejayaan memimpin umat islam tak ada...jadi inilah yang boleh dibuat....kesian betol aku tngk ostat dlm pas ini dah tak de modal lagi la.

    ostat kalau dah tak ada cerita lain ..ceritalah pasal arnab dgn kura-kura ke..atau sang kancil dgn sang buaya....ada gak faedahnya.

    ReplyDelete
  11. Setakat yang diketahui zaman sekarang ini sama yang masih hidup dan yang telah mati tiada seorsang pun yang setaraf dengan ulamak silam. Ularmark memang ramai dikalangan hampasongeh. Cakap berbebeli sekali nak hudud sekali bukan keutamaan dan sekali sanggup dengan syaitpnirajimmm. Sekali sejkala pangkah hampasesat masok sorga... Boleh tusukzakarah sampai jam 3 malam...

    ReplyDelete
  12. Itulah yang dikatakan ustaz yang bermulut bersih, bergigi putih, tetapi kalimah-kalimah yang keluar darinya amat dahsyat sekali.

    Anon 12 Mei 13.26, nak suruh bercerita? Kisah Luncai terjun dengan labu-labunya pun depa tak faham.

    He heh hehhh....

    ReplyDelete
  13. DAK EHHHH, NAJIBURIT DGN BADAK KATEK TU KAKI PENIPU PEMBELIT. UMNO PUN SAMA KAKI PENIPU PUTAR ALAM. NAJIBURIT AL TANTUYA TU TAKUT NAK PI COURT.

    ReplyDelete
  14. Anonymous19 May 2012 00:51
    hahahhaha....hang salah nie...
    burit tu gelaran untk anwar al juburi ngan mat sabun al juburit..hahahhah....marah depa bedua kang hang gelar kt org len...oppss...tp assmin al ape lak? oustard bedul al ape lak?.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR