FOLLOWERS

Friday 11 May 2012

NAJIS DAN BANGKAI INI PERLU DI ISA KAN !!!!!!

NONE


Jika benar terdapat 'komunis' yang menyertai perhimpunan menuntut pilihan raya bersih dan adil pada 28 April lalu, mereka penganut fahaman itu yang baik, kata ahli jawatankuasa pemandu BERSIH Hishamuddin Rais.

"Kalau kata ramai yang datang masa BERSIH ialah 'komunis'. Ok lah itu.

"Sebab mereka 'komunis' yang baik. Sebab mereka tentang penipuan yang dibuat oleh SPR (Suruhanjaya Pilihan Raya)," katanya ketika dihubungiMalaysiakini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : babi kominis yang merempat berpuloh tahun di luar negara ini memang tak berhenti mengancam negara. 

2. Tapi itulah tujuan lelaki Y membawanya pulang dulu semasa lelaki Y menjawat jawatan TPM.Tujuan inya tak lain selain untuk menjatuhkan Tun Mahathir.
4.Memburukkan negara.... itulah kerjanya semasa mula. Berdemo seluroh dunia. Membaling telur busuk terhadap Tun Razak semasa Tun Razak melawat Australia. Apa yang tak di hina Tun Razak bapa DS najib. babi inilah. Dia bersama puak cina yang lari ke Australia kerana mendakwa Malaysia memberi layanan kelas kedua kepada kaum cina.

5. Kemudian babi ini serta puak cina yang bangga sangat dengan barat terhegeh-hegeh minta pulang semula ke Malaysia dengan guna berbagai saluran politik.Akhirnya dengan bantuan dan salah guna kuasa al juburi , mangkok ini dan yang serupa dengannya dapat balik keMalaysia iaitu negara yang di sumpah seranahnya hampir 30 tahun.

6. Pemakan najis lelaki Y ini tak pernah berubah. Dia tetap jadi memakan najis dan bangkai dari buangan lelaki Y. Mak  bapak dia menangis dan merayu melalui TV dan akhbar untuk kepulangannya. Akhinya mangkak najis ini kembali dan terus buat onar sejak mula dengan menyamar sebagi wartawan dan jurugambar.

7. Semua demo haram di malaysia ini... dialah kepalanya. Memang apa yang Tun Hanif cakap itu betul. Pendalang bershit 3.0 adalah talibarut komunis.

8. Sesekali PG rindu dan sedih mengani ISA yang dihapuskan itu. Mengapa ISA di hapuskan. Negara yang terkenal demokrasi seperti US pun gubal akta seperti ISA , malah lebih teruk dan kejam. tetapi matlamatnya baik. Keselamatan dan hak asasi umum. Bukan kelompok kecil.

9. Najis dan bangkai ini perlu hukum dengan undang-undang yang keras. ISA pun masih boleh diguna pakai walau pun dipinda. Mengapa tidak untuk si najis dan bangkai ini.

10 PG amat kenal dan hidup sezaman dengannya. Bangkai ini tak akan dan tak pernah berubah. Bangkai ini perlu ditanam untuk hilangkan busuknya. ISA lah jawapannya....

7 comments:

  1. Kita pun dah tau kenapa PR beriya iya sgt nak hapuskan ISA..tujuannya hanya satu..supaya PR ni boleh dgn sesuka hati buat apa sajer ikut selera masing-masing demi untuk memastikan negara Malaysia tercinta ini hancur..babi dan bangkai ini seharusnya dihalau terus dan gugurkan kerakyatannya dgn segera..babi punya babi..babi pun taknak mengaku dia ada kawan babi mcm HR ni

    ReplyDelete
  2. Bersabit ISA tu...nasi dah jadi bubur,Sesal dahulu pendapatan sesal kemudian..sama2 lah kita tengok apa lagi yang bakal timbul.

    ReplyDelete
  3. mamat haramjadah ni..dari muda sampai tua hidupnya sia sia ! tiada apa satu pun sumbangan apatah lagi jasa pada agama bangsa dan tanahair !! bila nak insaf ??

    ReplyDelete
  4. Kerajjan ni bebal sokong ikut suara kaki liwat, apa kerajaan buat tak pernah pakatan kaki jubur dan ice cream sokong, selagi king jubur tak jadi PM, itu aja, bosan dgn lemahnya. Kerajaan kita la ni, ingAt bila bandarya KL di hanguskan Pun meka tak akan buat apa apa, akhirnya polis akan jadi kambing hitam, perserta BerShit masih bebas buat apa pun, betul la tuduhan Pkatan juburi Pdrm kini ,,,,kerajaan amno,

    ReplyDelete
  5. Bintara MUDA
    memang diakui penyokong bersih ini kebanyakannya adalah pemuja komunis kalu tak percaya sila buka facebook matamin48@live.com yang mengakui dirinya ahli SMM dan bekas pejuang komunis dari Rejimen ke10 PKM. Didalam nanti anda akan dilihat ramai ahli bershit 3.0 mendaulatkan komunis sebagai pejuang bangsa.

    ReplyDelete
  6. kepada pencinta keamanan dan perpaduan, bila lagi..... pru13... tunjukan demontrasi senyap kita yakni demontrasi keamanan dan perpaduan. nyahkan terus "Perosak Keamanan Rakyat".

    ReplyDelete
  7. Tujuan utama ISA diwujudkan adalah utk membanteras komunis. Sayang betul ISA telah dihapuskan - angkara siapalah yang pandai sangat hapuskan ISA.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR