FOLLOWERS

Sunday 13 May 2012

SAH !!! MEMANG PAS PARTI AJARAN SESAT !!! KAH KAH KAH KAH !!!


Agenda daily


Cikgu Azmi kena baca 'fatwa' Ust. Ghani dan Ust. Hadi dalam Harakah

JUMAAT, 11






saf-boikot-utusan

Akhir-akhir ini nampaknya Cikgu Azmi marah sangat dengan akhbar dalam isu Azmin Ali yang dilondehkan (sebenarnya siapa yang londeh siapa?). Beliau yang mengetuai Saf Anti Fitnah (SAF) wajar juga lihat kembali akhbar Harakah edisi tahun 2008. IB pernah menyiar berita sebegini sebelum ini di sini: Apa Kata Ustaz Abdul Ghani dengan SAFnya?

Ustaz Ghani (yang juga dalam SAF) pernah berkata bahawa keburukan calon pemimpin perlu didedah. Ini berdasarkan wawancara Ustaz Ghani sebagai Presiden Sekretariat Ulama Rantau Asia dengan Harakah yang disiarkan pada Mac 2008
Ini adalah apa yang disiarkan Harakah ketika itu:

alt

1.       Keburukan pemimpin dan orang yang melakukan kejahatan moral sangat perlu didedahkan supaya masyarakat tidak mengundi dan memilih mereka’.

2.       Menjadi seorang pemimpin mesti di kalangan orang berilmu, bertakwa, ada intergriti moral, iaitu bercakap benar, jujur, amanah, boleh diharap, telus, cekap dan pelbagai sifat kepimpinan seperti yang dihuraikan dalam Al Quran. Seorang pemimpin yang menipu rakyat tidak mempunyai intergriti moral. Pemimpin seperti ini mempunyai kecacatan serius menyebabkan kepercayaan dan keyakinan masyarakat kepada kepimpinannya terhakis.

3.       Justeru, apa yang diterangkan oleh Presiden PAS berkenaan pimpinan PAS boleh mendedahkan keburukan calon BN selaras dengan tuntutan agama dan keperluan rakyat yang mendesak.

Lantaran itu, IB menyeru samada Cikgu Mi baca balik keluaran Harakah tersebut atau bertanya sahaja dengan Ust. Ghani.

alt

Cikgu Mi baPresiden Pas itu juga mempunyai pendirian yang sama. Malah, kalaulah Harakah semasa itu bertanya Nik Aziz, IB rasa MB Kelantan itu akan memberi fatwa yang lebih kaw lagi. Apa taknya kalau Allah tu dia kata samseng, tidak ada hal sangat kalau nak hentam Pak Lah masa itu.
Penghuni Gua : Sekejap boleh sekejap tak boleh. Sekejap haram sekejap halal. Semuanya jual dan dagang atas nama Islam. Baca ayat suci separuh-separuh dan hanya cari ayat-ayat suci yang menguntungkan  mereka aje.Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!
2. Itulah PAS. Betullah seperti kata MB Terengganu... PAS ini hanyalah parti ajaran sesat. Atau dengan kata lain dari pemimpin yang teratas hingga ke bawah.... semuanya jenis lidah biawak aje. Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!
3. Atas isu yang sama jika untungkan mereka semua halal. Kalau PAS rugi maka haramlah sesuatu fatwa  atau perbuatan itu. Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!
4. Sesat dan menyesatkan. Itulah PAS. Dulu, kini dan selamanya.......................Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!Kah kah kah kah kah kah kah !!!!!

7 comments:

  1. pillpuss@yahoo.com13 May 2012 at 23:36

    Keputusan pelantikan Tan Chang Yeow Setiausaha Gerakan (jee) tidak memeranjatkan namun ia memperlihatkan lemahnya pemimpin UMNO Pulau Pinang sehingga tidak layak dilantik ke jawatan tersebut. DPPM merasa hairan kerana dalam keadaan Parti Gerakan yang tidak memenangi sebarang kerusi di Pulau Pinang, mereka masih diberikan tempat istimewa sebagai Pengerusi BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lemah UMNO ni....tapi seLEMAH PASkah???....PAS pegang apa di P.Pinang??...main gulung2 serbankan??...hahahahaha

      di Selangor..PAS pegang apa??...pegang PAYU TERUNAkan??....hahahaha

      di peringkat negara, PAS pegang apa pulak???....pegang ANU je la yg mampu....hahahaha

      UMNO menjadi KETUA di peringkat Persekutuan & Presidem & Timb Presiden BN adalah UMNO....PAS pegang apa???....Anu je la....hahahahahahahaha.....ahahahahaha

      Delete
    2. lain kali mengaji bagi abis dulu la bodoh...
      ini perjanjian strategik politik yg diasaskan zaman Tun Razak dulu bila nak jemput Lim Chong Eu (parti gerakan) join BN....bukan sebab UMNO lemah...
      hang je yg lemah otak...

      Delete
  2. Otak geliga..aku beri amaran..lain kali jangan bedal sikit2..bedal kasi pengsan itu geng PAS beruk..anu bagi anjing makan..aku nak gelak...hahahahaha...

    ReplyDelete
  3. Buat Otak Gegat...(ubat lipas la Ngok...UMNgOk!),

    Di Penang dan Selangor...PAS tak pegang majoriti, so cukup sebagai EXCO dlm negeri2 tsbt, ade peranan yg boleh dilakukan. Tempat2 yg PAS ada majoriti...kami pegang MB bukti - Kelantan dan Kedah! Malah kat Perak pun diberi kepercayaan dek DAP yg pegang majoriti sebab MB mesti Melayu.

    UMNgOk Be-eNd mcm mana...takkan dok sengap diLEMBUkan dek Tok NajisNazak? UMNgOk majoriti kat Penang pun bagi GERAKAN dok pegang KM (masa ade kuas la...skrg pun Pengerusi Be-eNd Penang disandang dek GERAKAN yg tkda kerusi kat Penang!).

    Sampai la dok kerluih Melayu UMNgOk Be-eNd terpinggir kononnya setelah 4 tahun di bawh DAP. Nak tanye skit....50 tahun dulu UMNgOk Be-eNd dok jajah Penang...Melayu UMNgOk Penang terbela ka? Kalau terbela awat sampai la dok merempat lagi?

    Ku sangkakan KakIjat aje yg memperLEMBUkan UMNgOk Be-eNd rope-ropenya Melayu Penang diLEMBUkan dek TokNajisNazak!

    UMNgOk...UMNgOk...dulu, kini dan selamanya diLEMBUkan!

    ReplyDelete
  4. Selalunya orang gila,buat salah tak pernah mengakui kesalahan sendiri.Manusia tak sempurna.TAPI jangan jadi alat kepada kehancuran bangsa agama negara sendiri.Asal cina dan Hindu pendatang kenapa mereka semakin lantang.lu fikirlah sendiri.

    ReplyDelete
  5. OTAK GELIGA,

    VERY CLEAR HANG KENA KUDA DGN UMNO.

    MAT JERONTOT

    ReplyDelete

PETA PELAYAR