FOLLOWERS

Monday, 28 September 2009

LAGI KISAH LEMBU : KINI DI SUK SELANGOR !



Penghuni Gua : Eh. Kisah lembu lagi? Komen? Opssssst! Tak ada komen. Sensitif. Nanti kena tuduh di bawah Akta Hasutan.

2. Anda nak komen. Dinasihatkan jangan komen. Lihat gambar sahaja. Kejadian di Pejabat SUK Selangor. Stop.

11 comments:

  1. lembu tak potong kepala, no problem tidak termaktub dalam undang-undang kanun keseksaan 16september2008-(babI6/9/2009)

    ReplyDelete
  2. SLM BRO...SYYYY BAB2 LEMBU NI SENSITIF! KANG SI KHALID LEMBU MELENTING LG HABIS SEMUA LEMBU2 KT M'SIA NI KENE MAKI HAMUN HEHEH

    ReplyDelete
  3. Salam, memang sah sudah bahawa kerajaan PR Selangor macam lembu, tapi dia orang memang suka putar belit........, nanti dikatakan pulak menghina agama kaum Hindu, tapi kalu orang Hindu sendiri yang bawak, apa pulak si munafik ni nak belit agaknya....

    ReplyDelete
  4. Khalid bodoh macam lembu. Hidup boneka DAP. Kena tarik hidung macam lembu nak masuk kandang

    ReplyDelete
  5. Lembu lagi???,,..bawak le kambing pulak!!!nanti marah rakan sekuil kita!!!..kah!kah!kah!...tapi yang pi bawak ni sesama kuil???..apa macam ,dey...!!!mana Ghani patail???..tolong beritau dia ,ini kes besar ni!!!..boleh dakwa nih!!nanti marah MIC??/!!!apa punya tturr....Kah!!kah!!kah!!..

    ReplyDelete
  6. lembu dah jadi populer plak taun ne...

    ReplyDelete
  7. Raya baru2 nih, aku tak masak rendang daging lembu! Sebab?

    Sekarang tak menentu, main tibai ikut rasa nak tangkap atas macam saja alasan. Mana tau, bising pulak nanti kata kita hina Agama orang lain makan binatang suci mereka!

    Dah anak bini sekali aku nanti masuk lokap. Nak selamat badan dan safe duit, elok saja tak makan daging tu.. darah tinggi pun terkawal..

    MOOOO

    ReplyDelete
  8. Bintara Muda.
    tahun 2008 adalah tahun babi bagi pakatan rakyat selangor pasal kes kandang babi
    masuk tahun 2009 adalah tahun lembu bagi Pakatan Rakyat selangor. dari kes lembu korban sampai la demontrasai penternak Lembu. Ini menunjukan hala tuju pakatan rakyat yang memerintah Selangor adalah macam babi dan bodoh macam lembu. Cuba fikirkan ... heheeeee

    ReplyDelete
  9. Lembu..kambing...lembu...lembu..lembu..lembu..itupun PR tak boleh selesai sampai kecoh satu dunia. Eloklah khalid lembu tu dgn kunco-kunconya letak jawatan..

    ReplyDelete
  10. salam:

    Mengikut rentak politik PR hari ini lembu pun sudah di ajak berpolitik.

    Mungkin lembu yang dibawa ini lebih cerdik dari pemimpin PR yang ada kot.

    Apa pun lembu tetap lembu....babi juga yang senang.Tak perlu berpindah randah,

    ReplyDelete

PETA PELAYAR