FOLLOWERS

Saturday, 12 September 2009

YB TAKUT DI ROGOL : LAGI LAWAK BODOH YB / EXCO !


Malaysiakini


Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Wanita, Kebajikan, Sains, Teknologi, Inovasi dan Kebudayaan Selangor, Rodziah Ismail hari ini membuat laporan polis berhubung ugutan rogol yang diterimanya ketika sesi dialog bersama penduduk Seksyen 23 Shah Alam berhubung isu pemindahan kuil, Sabtu lepas.

Rodziah membuat laporan polis di ibu pejabat polis daerah Shah Alam di Seksyen 11 di Shah Alam, kira-kira pukul 12 tengahari tadi iaitu kira-kira seminggu selepas sesi dialog itu.Exco Selangor itu berkata laporan itu dibuat kerana bimbang keselamatan diri, keluarga dan kakitangannya terancam. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Hanya mencari isu bagi mengalih isu. YB / exco ini sekali lagi nak memperbodohkan rakyat dengan sensasi sebegini.

2. YB ini buat lawak bodoh. Mungkin beliau fikir kita semua bodoh sepertinya. Kami semua bukan produk sekolah pondok yang beralaskan tempurong kelapa dan pensil. Sekolah pondok sekarang pun jauh lebih baik dan moden. Jadi kami tak le bodoh sangat tetapi lebih cerdik dari YB / exco ini.

3. Cerdiknya YB / exco ini tidak boleh dikut. Bodohnya pula tidak boleh diajar. Bodoh sombong katakan. Hanya pandai mencari dan mengujudkan masalah. Kaedah penyelesaian " KOSONG ".

4. Mungkin pemuda yang berhasrat merogolnya adalah spesis manusia yang amat malang sekali nasibnya kot.

16 comments:

  1. Org.yang nak rogol YB.tu mungkin org.buta kut,jadi org tu tak nampak boleh jadi juga atau orang yang terlepas dari Tanjung Rambutan.

    ReplyDelete
  2. Orang yang nak rogol YB.tu mungkin orang mental kut.

    ReplyDelete
  3. alahaiiiii !!!!! .....

    siapa yang nak rogol si " monopause " ni ???

    nak publisiti murahan aje le si monopos ni...

    !!! ..kononnya nak minta simpati le tu..dari penduduk sek 23.

    poodahhhh

    ReplyDelete
  4. Entah apa lah yg begitu menghasut perasaan mu wahai PG sehingga terkeluar bahasa yg teman rasa begitu sekali bencinya...!!!
    Adakah usaha begini dapat kita mengorak langkah kearah yg lebih profesional dalam usaha perpaduan yg dilagangkan terkini?
    Sayang sungguh..kita masih berperang dgn perasaan dan hawa nafsu kepuasan sendiri.. Tidakkah begitu? Maafkan teman kerana sekalipun membenci teman tidak dapat menerima statement 'penghinaan' begini.
    Selamat berbuka posa petang nanti.

    ReplyDelete
  5. Hahaha............. dah monopous !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Hah, ini baru kononnya diugut 'rogol' dah rasa seram..

    Bayangkan, kiranya anak2 yang kecil, remaja atau warga tua yang berkunjung diTaman permainan kat Sek23 diculik, dirogol dan terkulai2 ditetak,

    APA DIA SENDIRI AKAN BERTANGGUNG JAWAB KER NANTI?

    Tak fikir ke perasaan cemas dan risau keluarga penduduk disitu atas keselamatan masa depan mereka semasa dengan mudahnya dia menurun tandatangan memberi kelulusan pembangunan KUIL kat situ?

    Tidak kah dia langsung ambil kira kesan yang akan menimpa keselamatan penduduk di situ?

    Kalau tersentuh diri sendiri baru tau nak pi buat Polis Repot. Itu belum lagi apa2..

    HAI RODZIAH, HANG TAK FIKIRKAH MASA DEPAN DAN KESELAMATAN ORANG LAIN?

    IBU

    ReplyDelete
  7. ini satu lagi kerja bodoh oleh Yb bodoh macam lembu, nyesal undi Yb bodoh ni, penduduk bat 3 tak ngaku Yb bodoh ni wakil kami pr tolong ganti orang lain

    ReplyDelete
  8. Kahahahahah...

    Tak keboloq aku tengok kak G.Langsung tak menyelerakan dah la buah tu kendoq sapa la yg teringin.Lembu pun tak teringin ahh

    ReplyDelete
  9. bukan apa lana bulu. sekali sekala tu hilang sabar jenis yb yang melacurkan agama ini. cakap berbelit-belit hanya nak mencari isu. jadi itu aje bahasa yang layak untuk dia ni.

    ReplyDelete
  10. Rogol jangan main2 kawan2...kalau mak kita diugut gitu apa perasaan kita? fikir2kanlaah...

    ReplyDelete
  11. Mindanya dah lama dah diizinkan dirogol oleh pengkhianat bangsa.

    ReplyDelete
  12. aku tengok muka dia aje .... aku punya itu tak boleh naik .....cammana ni !!!!! betul lah tu agak nya spesis kat tanjung rambutan tak? mana memilih .....

    ReplyDelete
  13. muuaahhhhh....
    kesian yb nak drogol...sapa..sapa..sapa...
    oohhh keling mabok todi!!!kahkahkah..waaaakkkk

    ReplyDelete
  14. Jika satu ugutan berupa ancaman seksual terhadap diri isteri saudara, satakat mana tahap yang saudara mula kategorikan sebagai "bukan Lawak bodoh"?
    A. Sehingga terlucut pakaian dalam isteri saudaraoleh orang asing?
    B. Sehingga tiada seurat benang dibadannya?
    C. Kata-kata bahawa isteri saudara akan dirogol?
    D. Isyarat lucah yang ditunjukkan kepada isteri saudara?

    ReplyDelete
  15. Saudara PG (parental guidance)

    Hari ini DS Dr Khir Toyo ada membuat laporan polis berkaitan ugutan bunuh terhadap dirinya (Utusan 17.09.09. Mungkin Saudara PG mahu mengulas betapa kesan lawak jenaka bodoh ini terhadap industri perfileman?

    Biarpun UMNO ketotok, at least pandangan seimbang lebih dihormati.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR