FOLLOWERS

Friday 18 September 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI !


Penghuni Gua : PG mengambil kesempatan pada hari ini ( sebelum bertolak ke kampung di Kuantan Pahang jam 5 petang ini ) mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin kepada semua bloggers dan pembaca.

2. Kepada semua maaf diminta dari kami sekeluarga dan kepada semua juga agar memandu berhati-hati semasa perjalanan pulang berhari raya di kampung nanti. Berhentilah disetiap perhentian rehat untuk segarkan badan.

3. Sekali lagi PG mengucapkan kepada semua Bloggers dan pembaca tak kiralah penyokong atau penentang PG atau atas pagar atau pun pembaca bebas : SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI , MAAF ZAHIR BATIN DARI KAMI SEKELUARGA.

8 comments:

  1. selamat hari raya eidulfitri tuan.semoga raya kali ni akan menunjukkan kebenaran sebenar kisah liwat yang terus diputarbelitkan oleh mereka-mereka ini. tuan tinggal di melaka, di kawasan mana? kampung saya di kandang.

    ReplyDelete
  2. RUMAH SAYA DI TAMAN JATI, BATU BERENDAM. BELAKANG BALAI POLIS BATU BERENDAM. KALAU TAK JUMPA , BUKA GOOGLE EARTH PUN ADA DIPETAKAN. HE HE HE HE .

    ReplyDelete
  3. Salam sahabat,

    SELAMAT HARI RAYA ‘IDIL FITRI
    Maafkanlah kat kawan kalau ada terlajak tulis, terpanjang tajuk, terumpat keji dari ujung rambut sampai ke kaki………….

    ReplyDelete
  4. Salam PG,

    Selamat Menyambut Hari Raya Puasa Aidil Fitri... Maaf Zahir & Batin

    ReplyDelete
  5. Salam..

    Saya pun mengambil kesempatan disini untuk mengucapkan Selamat Har Raya Aidil Fitri buat Bro Arif dan keluarga. Maaf Zahir Dan Batin.

    Ikhlas dari Taminsari.

    ReplyDelete
  6. Salam sejahtera,
    Mata kekadang salah melihat, mulut kekadang tersalah ucap, hati pula kekadang tersalah duga. Justeru, saya memohon maaf di hari mulia kerana tersalah kata dan terkasar bahasa selama kita bertemu atau berkenalan di alam maya.

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, Maaf Dzahir dan Batin.

    - Yopman
    sanasinigitugini.

    ReplyDelete
  7. salam bro,

    Selamat hari raya, selamat beraya dan hati-hati di jalanraya.

    ReplyDelete
  8. SLM AIDIL FITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN BRO..SELAMAT MEMANDU

    ReplyDelete

PETA PELAYAR