FOLLOWERS

Sunday 19 July 2009

CHUA JUI MENG KE PKR : TAK USAH SEDIHLAH ONG !




Penghuni Gua : Apa yang dato Ong Tee Keat naks edih dsangat apabila Chua Jui Meng berhijrah ke PKR. Biarkanlah. Lagi bagus tak ada musuh dalam selimut. Dapat kurangkan konflik dalam parti.

2. MCA bukan kuat sangat dan memang tak berupaya untuk menyelesaikan konflik di bawah kepimpinan Ong. Asyik bergaduh tak berhenti. Masalah dengan Tim. Presiden pun tak boleh nak selesaikan lagi.

3. Jadi baguslah dengan penghijrahan Chua tersebut aman sedikiit konflik dalaman MCA. Masalah MCA dan GERAKAN, MIC juga memang pun selam ini tak boleh diselesaikan oleh Ong. Semuanya diselesaikan oleh PM dan pemimpin UMNO. Tapi jika mendengar cakap pemimpin mereka ini, Gunung Kinabalu pun rasanya boleh dimakan dan ditelan oleh mereka.

4. Apa lagi tindakan dan perancangan nak tarik sokongan orang cina supaya sokong BN. Kosong usaha mereka ini. Yang ada adalah ucapan dan desakan bodoh dan perkauman adalah. Suara mereka pun kadang kala seperti pembangkang. Yang selebihnya hanya pandai minta pemimpin UMNO minta maaf je.

5. Yang lain-lain lagi : KOSONG.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR