FOLLOWERS

Sunday 26 July 2009

PAPA RONNIE BUAT LAPURAN POLIS : BIARKAN !






Penghuni Gua :Papa Ronnie buat repot terhadap Blog – Truth For Teoh Beng Hock yang memaparkan bukti tentang penyelewengan beliau, DAP dan Exco Selangor.

2. Kepada penulis blog tersebut.: Jangan bimbang. Penjenayah ini tak boleh buat apa-apa. Anda tidak melakukan sebarang kesalahan dalam mendedahkan bukti penyelewengan tersebut. Anda juga tidak perlu buat repot polis tentang penyelewengan di atas.

3. Pegawai SPRM boleh dengan merujuk laman blog anda, pegawai SPRM boleh terus membuat lapuran polis terhadap Papa Ronnie ini.

4. Lapuran polis oleh Ronnie hari ini pun tak ada apa. PG rasa polis akan NOD ( No Offence Disclose ). Kes tutup sahaja. Ini bukan tergolong dalam kesalahan fitnah. Ini bukti. Jangan bimbang. Tahnaih atas usaha anda mendedahkan penyelewengan mereka ini.

Nota : Ada ke duit projek untuk kebajikan rakyat 10 ke 20 % masuk ke tabung DAP. Belajar di mana tu. Rasuah le tu. Direct kes. Tak termasuk pemberian berdasarkan kroni dan mungkin sebut harganya lebih tinggi dari harga sebenar. Lihatlah nanti. Bungkus semua exco Selangor tu. Patut le DSAI kata SPRM cuba jatuhkan / tumbangkan kerajaan Selangor.

Sebenarnya bukan SPRM yang cuba tumbangkan kerajaan Selangor. Tetapi kerajaan Selangor akan tumbang kerana kebodohan dan jenayah yang dilakukan oleh pemimpin dan exconya.

Ha ha ha ha ........................Eh eh eh. Merekakan beriman.................

Nota tambahan : Berita TV3 tadi mengatakan bahawa Papa Ronnie menafikan terlibat dengan penyelewengan tersebut dengan alasan SETPOL tersebut menguruskan kawasan lain dan Ronnie kawasan lain.


Kalau bab ini senang aje jawapan PG. Konsortium. Biasalah peruntukkan bertukar kawasan. kontraktor A kawasan B, kontraktor B kawasan DUN A dan kerap ditukarkan agar tak nampak kotrak diberi pada orang yang sama. Ini cover-up saja. Alasan bodoh je papa Ronnie.
Apa pun kita tunggu siasatan SPRM dan polis. Tapi rasanya memang bungkus ke rasuah ini. Memang kena tuduh semuanya. Terutama bab sumbangan / rasuah 10 - 20 % untuk tabung DAP. Sumbangan ? Hotak kome, mana boleh terima sumbangan. Konflik kepentingan. Rasuah le ni papa R.

2 comments:

  1. SLM BRO..NTAH2 DAP IKUT SUNNAH PAS KOT. RASUAH DITUKAR JD SUMBANGAN? KEHKEHKEH..MMG KEPALE HOTAK DIORANG LICIK MCM BELUT!..DASAR PENIPU!!..PTUIHH!!

    ReplyDelete
  2. biasa lah bro...
    ini otak penyamun...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR