FOLLOWERS

Sunday 26 July 2009

PAPA RONNIE BERANG PADA BLOGGER !






Penghuni Gua : Berang? Nak berang pada siapa papa Ronnie. Kamu siapa nak berang. Tak ada orang takut pun. GRO-GRO mungkin takut kot. Kalau takar pap Ronnie tu , tak hairan.

2. Papa Ronnie kata ada komplot nak jatuhkannya dan semua exco Selangor dan komplot ini cuba merosakkan nama baik kerajaan negeri dan beliau. Baik ke nama Papa Ronnie ini. Tak pernah dengar pun kebaikannnya. Menghalang pihak berkuasa dari menangkap ayam-ayam dan mengambil tindakan pada pusat hiburan ada le.

3. Ini bukan fitnah pap Ronnie. Blog yang mendedahkan rasuah dan kronisme anda dan DAP itu bukan fitnah. Fitnah ini tuduh tanpa bukti. Itu semua nya salinan dokumen asal dan bukti. Tuduhan dengan bukti bukan fitnah papa Ronnie.

4. Fitnah ini seperti anda dan parti anda semua yang kerap menuduh dan memfitnah kerajaan tanpa bukti. Inilah fitnah. Contohnya, sebelum inkues kematian SETPOL semua kamu ini menuduh SPRM membunuh SETPOL. Itu le fitnah namannya.

5. Kalau dah bodoh dan bebal sehinggakan antara fitnah dan tuduhan sebenar tak dapat bezakan letak aje jawatan. Disebabkan bodohlah , maka semua ini terdedah sebab kebodohan anda. Pelindung kelab malam pun boleh jadi YB dan Exco.

6. Tak apa, tak apa , papa Ronnie beriman kata PAS. Mana boleh makan rasuah. Yang rasuah UMNO dan BN aje.


7. Baru rasa pedih dan ngilu kot papa Ronnie. Itu le lain kali jangan sedap mulut aje nak fitnah orang . Kena pantat sendiri penuh tahi sehingga tak tercuci lagi maka anda dah mula tak kering peluh sekarang.


8. PAS Selangor pun, sunyi sepi , tak berani komen bab penyelewengan rakan baiknya. Jika dah mengaku perjuangkan islam, bersuaralah dan berkata yang benar. Mengapa membisu seribu bahasa. Inikah contoh dan teladan mengikut islam. PG tanya saja. Al Maklum, PG bukannya orang beriman, kopiah pun tak pakai, serban tak pakai dan di dahi pun tak ada tanda hitam.


9. Tolong jawab sikit wahai PAS atau penyokongnnya.

3 comments:

  1. pehal papa ronnie nak marah2 plak?bodoh nak mampus..kecil2 taknak mati bila besar menyusahkan rakyat selangor

    ReplyDelete
  2. salam bro,
    Nak jawab macam mana bro. Tak ada jawapan.

    ReplyDelete
  3. kalau tanya nuar brem.
    agak2 apa jawapannya...
    konspirasi...kot

    ReplyDelete

PETA PELAYAR