FOLLOWERS

Friday 17 July 2009

LIM GUAN ENG HINA ISLAM !




Penghuni Gua : Inilah contoh betapa tingginya budi pekerti seorang yang bernama Lim Guan Eng ( DAP ) dan betapa berimannya mereka seperti yang dilabelkan oleh PAS. Sebab itu PAS boleh duduk bersama ( UMNO tak beriman sebab itu tak boleh berpincang , hanya boleh berdebat sahaja ).


2. Nama dan agama seseorang pun di hina. Apa maksudnya yang mempersoalkan samada peguam itu bernama Darshan Singh atau Dahan Abdullah? Hina ke nama sebegitu. Salah ke dari segi undang-undang mempunyai nama Darshan atau Dahan Abdullah.

3. Apa kaitan isu kg Buah Pala dengan nama Darshan dan Dahan Abdullah. Bukankah ini rasis dan anti agama lain. Agama Lim Guan Eng bagus sangat ke. Adakah nama Lim Guan Eng atau Ust Lim bagus sangat. Apa maksud beliau mempersoalkan nama tersebut?

4. Jangan sesekali membangkitkan kemarahan agama dan kaum seseorang. Buruk akibatnya. Tetapi inilah watak orang yang bernama Lim Guan Eng dan semua pemimpin mereka yang amat di sanjung oleh orang islam . Dapat pahalalah anda semua dengan memangkah dan mengundi DAP. Cuba tanya Nik Aziz dan Hj Hadi. Dapat pahala dan masuk syurga kot mengundi orang dan parti sebegini kot?

4 comments:

  1. SLM BRO...INI KER ORG YG PAS SANJUNG2 TU??.."KHALIFAH OMAR" YG AGUNG TU?..PALE TENGKORAK DIA LAH!...HARKK PTUIH!

    ReplyDelete
  2. Nampak nya setelah selesai perhimpunan tabligh sedunia dmalaysia ,perkara2 yg batil dambang kehancuran.Ada yg bunuh diri,peguam yg dkatakan hebat pun tarik diri dan ulamak yg hebat tu dberi soalan agama tak mahu menjawab.Apa dah........

    ReplyDelete
  3. Salam...

    Apa nak diherankan jika Guan Eng hina Islam? Dia kan bukan Islam?

    Yang UMNO hina Islam tu korang tak bising pulak?

    Contoh paling nyata...berapa ramai ahli UMNO yang tak tutup aurat? Tutup aurat tu wajib kan?

    Apsal tak bising? Sbb korang buta perut kan?

    Piiiiraaahhhhh...

    ReplyDelete
  4. Pemburu Syahid kau ni free thinker agaknya.Nama blog hebat,Pemburu Syahid .Boleh tak tukar kpd Pemburu shit.

    Dia orang tak tutup aurat yg kau tengok apa hal.Mata kau akan berkata-kata dakhirat nanti.Kau suka tengok kat mana?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR