FOLLOWERS

Friday 17 July 2009

KEMATIAN SETPOL : TAN SRI KOH BERKOKOK JUGA !





Penghuni Gua : Berbunyi juga Tan Sri Koh Tsu Koon ni. Beliau cadang tubuh satu badan bebas. PDRM tak bebas ke. Berapa banyak kes ke kematian mengejut dan kes bunuh yang sudah pihak polis berjaya selesaikan. Bukan pihak polis sahaja selesaikan . Ia dibangtu oleh Patologist, Forensik, Ahli Kimia dan berbagai jabatan.

2. Tak ada masalah pun. Apa istomewanya si mati ini. Adakah kerana bangsanya. Pegawai Polis yang pecah kepala dibaling batu oleh Hidraf tempoh hari , mengapa Koh tak cadang tubuh satu badan bebas. Kepala dan darah pegawai kanan ini tak ada harga kerana bangsanya? Ke mana Koh pada masa itu. Langsung tak bersuara. Mengapa tak dicadang tubuh satu badan bebas menyiasat kes kepala pegawai polis yang pecah ini dan semua penjenayah Hindraf ini kemudiannya tuduhan jenayah ke atas mereka ditarik balik.

3. Di mana Koh waktu itu? Mengapa membisu dalam kes itu berbanding kes ini.

4. Sudahlah Tan Sri Koh, dah naik menyampah kami melihatnya. Juga daripada anda menyibuk hal ini dan juga ia telah menghina pihak polis ( dengan cadangan suruhanjaya bebas ) : lebih baik anda diam dan selesaikan KPI yang PM arahkan itu lagi baik. Tak siap-siap lagi. Jangan menyibuk dengan hal lain. Berhenti sekejap berpolitik.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR