FOLLOWERS

Friday 17 July 2009

GAYA SAMSENG DAN MEMANG SAMSENG PUN !




Penghuni Gua : Macam samseng. Dan memang Mr Ronnie ini samseng dari dulu lagi. Samseng Bollywood. Samseng pun boleh jadi wakil rakyat dan exco. Sama le juga seperti di Taiwan.

2. Siapa dia yang gah sangat nak melihat tempat kejadian dan menyentuh barang bukti. Dia pakar forensik ke atau pegawai penyiasat ke. Lihat kes Kugan penjenayah tu. Kerana 2 Tim. Menteri nak tunjuk pandai, sehingga sekarang kes tersebut tergantung dan tidak ada apa boleh dibuat kerana barang bukti telah diganggu.

3. Inilah gaya samseng. Dah bodoh tu nak tunjuk pandai. Nak tunjuk pandai dalam semua bidang. Dalam bidang bawah tanah kau pandai le. Ini bab saintifik dan siasatan. Kalau nak menyiasat sangat, bulan dis 2009 PG lihat dalam akhbar ada jawatan Insp Polis Percubaan di iklankan. Sila Mr Ronnie mohon untuk menjalani latihan di PULAPOL setahun dan jadilah pegawai penyiasat.

4. Kes pertama yang perlu Insp Ronnie siasat ialah menyiasat diri sendiri dan kegiatan Haram di Kelang.

5. Togeh punya YB. Tak beradap langsung.

2 comments:

  1. Inilah padah nya orang2 melayu yg menyokong PKR.Tak tahu hendak membedzakan yg mana intan dan kaca.Dengar janji2 kosong dah terpadaya.Awas!!!jangan sampai jadi orang melayu singapore.Kena gula2 lee kuan yew lepas tu gigit jari.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR