FOLLOWERS

Wednesday 29 July 2009

PRESIDEN INDONESIA MENANG TIPU : DAKWA MEGAWATI SUKARNO PUTRI !






Penghuni Gua :Megawati Sukarno Putri yang kalah kali kedua dalam pertandingan sebagai presiden Indonesia telah mendakwa berlaku penipuan dalam piliharaya presiden baru-baru ini.

2. Kepada Megawati , PG nasihatkan datanglah ke Malaysia. Di malaysia banyak pencari dan pemburu hantu-hantu piliharaya. Datanglah berjumpa dengan TGHH, TGNA, Ketua AMK Shamsul, DSAI , Lim Kit Siang dan sebagainya. Mereka ini adalah pakar pemburu hantu dan pakar mengenal hantu terutama hantu piliharaya.

3. Datanglah ke Malaysia. Jika tidak anda akan menyesal. Juga di Malaysia, ramai juga yang pakar dalam mengesan dan menyiasat bab konspirasi.

4. Jadi datanglah, datanglah. Mungkin kekalahan anda itu bukan penipuan tetapi kerana mungkin terdapat hantu yang dipelihara oleh Yudhoyono ( Presiden Indonesia ) dan konspirasi yang dilakukan oleh Yudhoyuno terhadap anda.

5. Rugi jika tak datang. pakar-pakarnya ada di Malaysia. Otak mereka pun samalah dengan anda mak Mega. Asal kalah aje, penipuan. Itu je , modalnya. Samalah degan pakar-pakar di Malaysia yang disebutkan di atas. Kalau anda atau pakar-pakar ini menang maka di war-warkan bahawa kemenangan ini adalah kuasa rakyat. Demokrasi ditegakkan. YAA Hakim adil. Jika kalah..............siap le kerajaan yang memerintah.

1 comment:

  1. Aiiiikk,
    Kat indon pun ada gak org cmtu..ingat kat malaysia jer !!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR