FOLLOWERS

Tuesday, 29 December 2009

CELAKA TGNA UNTUK BLOGGER PAS !!!!


" Memang celaka, celaka blog ini, celaka dan memang celaka mereka ini "
( Ini celaka TGNA sebentar tadi )

2. Itulah apa yang PG dengar dari Berita Perdana TV3 jam 8 malam ini ( sebentar tadi ) . Ia merujuk kepada lapuran blogger ( mana entah ) yang mengatakan bahawa TGNA telah membuang SETPOL iaitu Anual Bakhri Haron yang meletakkan jawatan berkuatkuasa 1 Januari ini dan setiausaha akhbar Mohd Saiba Yaakob pula tamat kontrak sebulan selepas itu.

3. TGNA kata ini fitnah blogger. ia berkaitan pembuangan SETPOL TGNA . PG ada juga terbaca semalam dan pagi tadi , di mana blogger PAS memaparkan berita ini. Bukan blogger lain tetapi blogger PAS juga. Jadi apa hairan sangat dengan fitnah ini. PAS dan PKR yang mengajar blogger dan pemimpinnya memfitnahkan orang sebaik sahaja membuka mata waktu pagi sehinggalah menitis embun. Kerja lain tak ada , hanya;lah fitnah. Tuduh PM DS Najib dan Rosmah dalam pembunuhan Atlantuya, fitnah DS Najib rasuah dalam pembelian kapal selam, tuduh Rosmah terima RM 600 k semasa bercuti di Timur Tengah dan berbagai fitnah lagilah . Sehinggalah menuduh Tun Mahathir dan DS Najib berkonspirasi untuk menjatuhkan DSAI dengan menuduhnya meliwat. Inilah sebahagaian fitnah dari pemimpin PAS dan bloggernya.

4. jadi sekarang apa yang telah disemai oleh PAS telah mengeluarkan hasil yang lumayan sehingga PAS dan pemimpinnya sendiri difitnah oleh blogger mereka. Padan muda anda. Allah membayar tunai di dunia lagi kerana kejahatan anda dalam memfitnah.

4. Sekarang barulah TGNA tahu betapa pedih dan sakitnya terkena fitnah. Ditambah oleh puak mereka sendiri.

5. Nak sentuh juga bab kata-kata celaka yang keluar dari mulut TGNA. Yang patutnya kena celaka TGNA ini ialah pemfitnah utama isitu si Mahfuz, Mat Sabu, dan semua pemimpin PAS yang lain. Yang terbaharu semasa PRK Bagan Pinang. Seorang penyokong PAS cedera parah dipukul oleh penyokong BN. Bukan fitnah ke tu? Jadi celaka TGNA tersebut ditujukan khas untuk mereka ini termasuk si Tantawi yang cuba menjahanamkan rumahtangga orang lain semasa Piliharaya Kecil Permatang Pasir dahulu.

6. Dan terakhir : Sedap mulut TGNA. Sedap sekali cekalanya. Inilah contoh ulama dan Tok Guru muktabar. Ta apa lah , merekakan ahli syurga dan islam. Kita ini semuanya bukan islam dan jahat. Kita semua tidak boleh celakakan orang. Mereka boleh kerana mereka ahli syurga.

7. Selepas ini atau esok atau lusa , misti TGNA akan mengeluarkan dalil bahawa Allah dan Nabi Muhamad juga mencelakakan orang bagi menghalalkan celakanya.

8. Bagi belia dan pengundi muda pada PRU13, lihatlah mulut TGNA dan semua pemimpin parti ini. Semuanya serupa. Mulut mereka amat jahat wal;aupun berjubah meleret bumi. Sejahat-jahat ( PAS lah yangkatakan ) Tun Mahathir atau DS Najib atau semua PM kita dahulu, tak ada lagi PG dengar mereka mencelakakan orang.

9. Jadi siapakah lebih baik. Pada PG , jauh lebih baik Tun Mahathirlah dari puak ini semua. Maaflah. Mereka yang seperti inikah yang bakal memerintah negara? Melenting tak tentu pasal. Jahanamlah negara kalau dapat pemimpin seperti ini.

9 comments:

  1. Dalam Al-Quran pun banyak ayat2 celaka yang Allah seranah kepada mereka2 yang tidak beriman dan golongan munafik. Adakah Allah itu zalim, bengis dan kasar???

    Siar gambar lucah, telanjang dan maki hamun pun spesis celaka jugak macam blog jeffrydamien. Tak tahu lah pulak kalau ada fatwa menyatakan siar gambar lucah dapat pahala.

    ReplyDelete
  2. Saya ada baca dalam blog kumpulan hamPAS ni..lepas tu banyak lagi termasuk malaysiakini. Celako hotak pe...dio kot celako atau bapak celako.

    ReplyDelete
  3. TANPA NAMA

    Jadi Nik Aziz nak sama taraf denga Allah ker?

    ReplyDelete
  4. aduss..sekali tercelaka kat orang nik aziz sendiri ke...hehhe

    ReplyDelete
  5. Salam PG, biarlah tok guru ni dengan sumpah 'celako'nya....... biarkan.... dia dah puas sumpah orang-orang UMNO..... kali ni dia sumpah orang sendiri pulok...... biarkan...biarkan....

    ReplyDelete
  6. salam alaikum...
    kahkahkah...
    kelakau sungguh tengok si nikol ajis
    dgn gaya dia dok celakakn bloggers...
    kehkeheh...
    kahkahkah...

    nikol ajis sabda...
    "celaka... celaka... celaka...
    celaka semua sekali...
    celaka blog ni... celaka blog ni..."

    kahkahkah...
    gelinya hati aku tengok gaya
    si nikol ajis masa dia hamburkn kata kata tu...
    kehkehkeh...
    hehehe...
    hohoho...
    hahaha...

    wahhhhh... tau engkau marah ekkk...
    tau engkau hilang kepala..
    hilang telinga...
    kepala bapak engkau...
    kurang ajar punya org tua..
    tang engkau dok sumpah seranah org
    boleyyyy...
    mengata org bukan bukan...
    gelar org bukan bukan
    dgn gelaran yg buruk buruk ngkau tak ingat...
    memang dasar tali perut hijau...
    kaoodoouuu... punya hati...

    woittt nikol ajis...
    pergi mampus sama engkau..
    memang orang tua kutuk engkau ni...
    tua tak sedar diri..
    tua nak mampus...
    buat nama aje.. org panggil engkau ulamak..
    ulamak taik kucing...

    jangan engkau letak otak kat lutut
    malahn lebih teruk dan buruk
    letak otak kat bontot...

    ReplyDelete
  7. inilah contoh didikan dari tok guru celako tuh...
    bila nak taubat org tua nih ??
    rosaklah negara kalau org ini terus memimpin..

    ReplyDelete
  8. bertaubatlah kalian semua..sama ada kalian celaka, saya celaka atau tuan guru yang celaka, hanya Allah yang tahu..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR