FOLLOWERS

Monday, 14 December 2009

PRESTASI PEMIMPIN PKR !


Dari PKR. Pemimpinnya tidak layak untuk dinilai KPI pun. Peringkat sekolah menengah rendah pun tak layak. Mereka ini layak di nilai sebagai pemain boa sepak di peringkat kampung sahaja bagi merebut Piala Wakil Rakyat setempat dan di hadiah dengan piala burung terkukor sahaja ( piala 6 tingkat ). Di Mulakan dengan :............

2. DSAI : Suka sondol belakang dan selalu suka guna tangan tuhan macam maradona ( main kotor tapi tak nampak ). Buang padang.

3. Tan Sri Khalid Ibrahim . Ini penjaga gol . Buang padang juga sebab kerap terlepas bola dan teragak-agak ( tergagap ) nak tangkap ke tak tangkap bola. Pemain lain semua dok kutuk dia. Tak boleh kawal pemain lain. Hukuman : Dperintah menjalani semula latihan di akedemi sukan FAM di Kelana Jaya.

4. Shamsul AMK : Ini nampak hebat. Otak tak ada. Tendang boal asyik sipi-sipi dan asyik acah-acah. Kelecek bola asyik berpusing-pusing tempat yang sama. Bola tak pernah ke depan. Lengoh pemain lain menunggu. Badan tak fit. Perut boroi. Habis ke beras aje. Hukuman : Disingkir terus dari bermain di mana-mana pasukan. Tak layak langsung. Pattern pun tak ada sebagai pemain bola.

5. Azmin Ali : Ini kira ok. Tapi dah mula slow sekarang. Ini pun dok asyik acah aje. Selalu guna orang lain. Hanya pandai ambil kesempatan atas hantaran orang lain. Bola sendiri tak ada passing pada orang lain. Hukuman : Direhatkan untuk 3 perlawanan untuk tujuan berfikir.

6.Tian Chua : Terus buang padang dan digantung seumur hidup dari bermain bola kerana selalu komplen pengadil. Selalu baring atas padang dan enggan meneruskan permainan sehingga mengganggu permainan. Tidak boleh menyertai pasukan lain pun. Pasukan lain pun tak mahu. Dia ni kejar pemain cukup hebat . Kejar pemain sampai ke Taiwan. Habok pun tak dapat.

7. Gobala : Ini pun sama. Selalu tendang pengadil dan pemain lawan. Buang padang dan digantung seumur hidup dari bermain bola sepak dan tidak dibenar menyertai mana-mana pasukan lain.

8. Kula : Ini pun tak boleh. Kuat sangat perkauman. Semua pemain bukan sekulit dengannya akan di pentes. Nak orang dia aje yang menyertai pasukan. Jika tidak dia mula bising. Kadang-kadang mogok tak mahu main. Dicadangkan direhatkan di universiti Kemunting lagi 2 tahun untuk berfikir bahawa bola sepak bukan bapa dia punya dan ada peraturan bola yang perlu dipatuhi.

9. Rodziah 375 k. ini pun tak boleh main. Asyik nak jual perlawanan . Buang padang.

10. Saifuddin Nasation : Ini pun suka kejar orang . Kejar sana kejar sini sampai ke Taiwan. habok pun tak dapat. Nampak sibok sangat tapi tendang tak pernah masuk gol. Asyik salahkan pemain lain aje. Cakap bohong pun banyak kali. Hukuman : Dihantar ke Kelana Jaya untuk berehat dan belajar menggunakan otak semasa bermain.

11. latefaa Koyakutte : Ini asyik bantah dan nak berdemo tepi padang sahaja jika pasukannnya kalah. Dia pemain simpanan. Jadi bengkak aje hatinya namanya tak terkenal . Itu yang kerap berdemo bagi tujuan promosi diri. Hukuman : Dikekalkan sebagai pemain simpanan dan lebih layak dijadikan sebagai POM-POM Girl.

12.Dato Fauzi Abd Rahman : Ini pemain sudah dilelong. Tapi tak laku. Kena tendang dan disingkirkan dari pasukan lawan . Panas hati tak terpileh bermain sertai kelab PKR. Sudak expired. : Hukuman : Ditukar fungsi sebagai Pom-pom man ditepi padang dengan Lateffa koyakutee.

13. Chua Jui Meng : Ini pun sama dengan Fauzi. Tak boleh kalah. Tak terpileh maka sertai kelab bola PKR. Sudah expired. Hukuman : Lelong terus atau ditukar peranan sebagai pom-pom man .

14. Zaid Ibrahim : Semua tahu. Amat pandai tentang peraturan bolasepak Malaysia dan dunia. Dicadangkan dilarang bermain tetapi disebabkan bijak tentang peraturan dan undang-undang bola sepak dia ini wajar dilantik sebagai pengerusi tatatertib FIFA atau Asia pun boleh. tapi masalahnya Persekutuan Bola Sepak Asia pun tak terima dia ni. Banyak sangat songehnya.

15.YB Dr. Xavier Jayakumar a/l Arulanandam : Buang padang. Tak layak langsung. Apa kerjanya pun tak apa.

16. Dr. Irene Fernandez : layak untuk pom-pom girl sahaja. Kerana pernah disabit oleh mahkamah kerana memberi dan mengeluarkan kenyataan palsu.

17. Sivarasa Rasiah : Ini cakap aje lebih. Asyik marah pada orang aje. hantaran sendiri macam hampas. Selalu hantar bola melepasi palang gol. Kerap bergaduh dengan Zulkifli. Ketua pasukan beri arahan lain, dia beri arahan lain. Salah tafsir arahan. Itu yang Zul kulim selalu hangat . Hukuman : Buang Padang bersama 4 kad merah dan 4 kad kuning sepanjang 2 tahu bermain. Digantung 4 tahun dari permain. Kalau nak main juga boleh tapi kena pakai kaki ayam sahaja.

18. Zul Kulim . Ok juga. Boleh kira ada otak. Padai memberi arahan dan ada tokoh ketua.

19. Yang lain-lain tu maaf le tak masuk senarai. Semuanya pemain dan pemgikut buta aje. Orang bawa lari bola ke kiri maka dia lari ke kiri. Bola ke kanan dia lari ke kanan. Macam lalat menghurung bangkai aje. Tak layak di nilai untuk dipertimbangkan ke pasukan utama piala MP Permatang Pauh.

20. Wasssalam. Satu salinan lapuran ini dihantar ke Khairy Jamaluddin Timbalan Presiden FAM untuk rekod dan pengesahan semula atau bagi diserap ke pasukan kesayangannya MyTeam. He hehe he he he he................

6 comments:

  1. wan azizah:

    asik jadi punch bag anwar bila team kalah..kesian wan azizah..

    ReplyDelete
  2. salam,

    brilliant kpi! hahaha! tuan memang pengurus bolasepak yang bijak dapt menilai setiap pemain dengan tepat sekali. padan muka dia orang.

    ReplyDelete
  3. Bagi penyokong PKR:
    Nik Aziz : Tukang baca doa tolak balak dan doa alih hujan. Macam nak kena singkir. Anwar suruh doa lain dia doa 'pecah perut' huhuhu
    Kit Siang dan Karpal : Tukang pukul gendang Cina dengan gendang Benggali. Macam nak kena singkir jugak orang suruh gendang bunyi gendang Cina atau gendang Benggali, dia pukul gendang keling. hehehe

    ReplyDelete
  4. nice one!!

    nway, khalid ibrahim posisi mn ek??

    ReplyDelete
  5. Haaaa...haaaaa..heeeee...syoooor dgr le bro!
    Psl hand of god cm Maradona...padan muka Nuar Brahem..kwn tebayang klu Maradona ade skit janggut kambing cm Nuar...heee ape le rupa..heee

    ReplyDelete

PETA PELAYAR