FOLLOWERS

Saturday, 12 December 2009

LAPURAN KEMAJUAN AKHIR TAHUN PEMIMPIN PAS !


Penghuni Gua : LAPURAN KEMAJUAN AKHIR TAHUN PEMIMPIN PAS

Berikut adalah lapuran akhir tahun yang dikeluarkan oleh sekolah politik peringkat Kebangsaan bagi pemimpin PAS . Mereka tidak ada KPI hanya standard sekolah sahaja. Ini lebih kurang lapuran peperiksaan akhir tahun dengan lapuran prestasi sekolah menengah le iaitu selepas keputusan PMR keluar. Pagi tadi dikeluarkan KPI untuk menteri kerajaan. Ini untuk parti PAS. Esok bagi PKR dan lusa bagi DAP.

Mendahului senarai ialah :

Ketua Murid PAS : Haji Hadi : Ketua kelas yang tidak lagi berair muka kerana sering diherdik oleh anak murid sekelas dan kadang kala seluroh sekolah. Prestasi burok. Wajib ditarik semula jawatan ketua kelas dan diganti dengan orang lain. Beliau dinasihatkan agar dihantar ke kelas pemulihan / kaonseling untuk memulihkan keyakinannnya. Hantar ke PLKN pun bagus juga.

2. Nasaruddin Mat Isa: Tim \ Ketua Murid. Wajib digugurkan. Sebabnya kerana dah disambar halilintar. Tak ada suara dan tak bersuara langsung. Wajib digugur dan ditarik jawatan beliau. Perlu dihantar ke kelas pengucapan awam bagi memulihkan suaranya.

3. Si Tantawi : Pemuda PAS : Ini kena buang sekolah. Prestasi burok asyik cari gaduh dan memburokkan dan perlekehkan orang sahaja. Perlu dihantar ke Hendry Gurney atau kerja kemasyarakatan selama 200 jam bagi membetulkan sikap buroknya. Juga wajib dikenakan public canning juga. Nakal sangat. Perangai dia ni macam kitol. Rumah orang pun dia nak runtuhkan

4. Salehuddin : Ini kira ok kerana otak dia berjalan sikit. Wajar dikekalkan atau dinaikkan pangkat sebagai ektua kelas dan boleh melompat kelas.

5. Husam Musa : Ini pun kira ok juga. Boleh dinaikkan jawatan sebagai Timbalan ketua sekolah . Tetapi kena hantar kursus tatarakyat kerana kadang kala kuat gaduh dan degil sikit serta asyik nak membontot si DSAI aje.

6. Mahfuz : Otak tak ada. Kaki gaduh dan kaki buli. Semua orang tak betul dan salah . Dia seorang yang betul : Keputusan majority ; BUANG SEKOLAH. Wajar di public canning lagi sekurang-kurang 2 rotan.

7. Tuan Guru Nik Aziz : Mulut tak ada insuran. Dah lanjut usia. Ada degil sikit-sikit. Hukuman dicadangkan ialah turun jawatan sebagai ketua darjah. Amat sesuai untuk jadi ketua kelas muqaddam aje ( ini yang terbaik kerana itulah bidangnnya ).

8. Mat Sabu : banyak ponteng kelas. Sekolah lagi ke tidak, entah. Sebab banyak ponteng kelas dari menghadirinya. Ada lagi ke dia ni. Baiknya hukuman buang sekolah dan dihantar ke sekolah pondok untuk pemulihan akidah.

9. Tuan Ibrahim , ketua bab disiplin sekolah : Slow. Cakap aje banyak. Kerja rumah kerap tak buat dan banyak alasan. Asyik tangguh-tangguh aje . Buang sekolah.

10. Azizan Kedah : Kira ok. Tetapi beliau perlu dihantar untuk jalani pemeriksaan otak kerana bila ada isu selalu cakap “ saya tak tahu, saya tak tahu, tanya depa , tanya depa “. Mungkin dia ada wayar shock ( wayar putus ).

11. Mustafa Ali : Ini jangan cakap le. Ini asyik ikut kedua pengawas TGHH aje. Macam burong kakaktua aje. Prestasi sederhana. Wajar diturunkan kelas agar tidak rapat / dijauhkan dari TGHH. Mustafa ini juga perlu masuk kelas pemulihan bagi memberi keyakinan dan ada pendirian sendiri.

12. Dr Hassan Ali. Ini prestasi macam yo yo. Kemahiran hanya boleh buat orang menangis sahaja. Kebelakangan ini pulak terbalik kot. Dia pulak menangis. Jadi dia ni prestasi hambar. Buang sekolah. Atau hantar ke sekolah yang sesuai iaitu sekalah drama / filem . Dia sesuai le ganti pelakon air mata Latifah Omar. Orang-orang filem pun sedang sibok cari pelakon air mata. Jadi dialah yang sesuai.
14. Nizar : Wajar dibuang sekolah terus. Tidak boleh masuk mana -mana sekolah termasuk sekolah swasta. Satu sekolah sahaja yang layak dia pergi belajar iaitu sekolah Henry Gurney. Nakal sangat dan pengacau / selalu buat kecoh dan lawak bodoh. Juga tak layak dapat sijil tamat sekolah.
15. Khalid Samad : Ini pun kena buang sekolah kerana malas belajar. Asyik nak baiah aje bila buka mulut. Banyak keluar fatwa kepada murid lain yang salah . Jadi dari dia mempengaruhi ajaran baiah yang salah itu , ia wajar dijauhkan dari murid lain. Buang sekolah dan tak layak masuk mana-mana sekolah pun termasuk Henry Gurney pun. Cakap je baiah, cakap je baiah. Buang sekolah tanpa dikeluarkan sijil tamat sekolah pun.
17. Lain-lain murid di sekolah PAS ini kira ok. Kalau nakal dan prestasi tak bagus pun masih boleh diasuh dan didik. Kalau ada perangai dan tingkahlaku tak bagus pun masih belum peringkat meninggalkan kesan burok pada sekolah dan murid lain.

18……….Sibok sikit. Lapuran kemajuan sekolah ini akan disambung esok. Ini kerana Pengetua sekolah terpaksa menangguhkan sidangnya disebabkan ada program lain yang tak boleh ditolak iaitu memancing di depan Pulau Besar petang ini. He he he he he he he…………....

10 comments:

  1. Dr. Lo Lo Ghazali, kena apa bos? nak tgk laporan akhir tahun DAP juga!

    ReplyDelete
  2. calon paling burok n.ajis dan kluarganya...kupiah atas kepala pun makan rasuah..rasuah aji. Betullah cakap orang tua-tua..semakin tua semakin banyak dosa. Kesluruhannya aku rasa semuanya hamPAS.

    ReplyDelete
  3. Nik aziz memang buat dosa besar. tapi sebab kelebihan dia dalam agama dan mahir 5 bahasa iaitu inggeris, arab , melayu, german dan urdu maka boleh juga jadi guru agama ( untuk mengajar haid dan nifaz aje.

    Dr lolo. Boleh dibuang sekolah kerana pernah bohong pasal sijil dr. itu yang satu perempuan saman dia di mahakamh kerana kandungan mati sebab lemas kerana beliau tidak layak / lesen dr sakit puan sudah expired. kes masih berjalan. tak boleh cakap lebih-lebih. Tapi yang sah buang kerja. Tak ada idea. hanya komplen hal idea orang lain aje. idea sendiri tak ada.

    Ops satu lagi lupa : Zuraidah kot namanya iaitu ketua muslimah PAS. Ini sepatutnya dibuang sekolah dan dihantar ke sekolah pemulihan akhlak perempuan di durian daun melaka atau di bukit Mertajam, pulau pinang. Baik hantar ke Pulau pinang kerana senang dilawati oleh adun permatang pasir . Boleh le juga adun tu buat perempuan pencuci rambut. kan adun tu suka pergi salon.
    Jadi dia ni layak ke pusat pemulihan akhlak disebabkan keluar fatwa dan menyokong eli wong yang bermukah dan bersekududkan. Jadi bagi betulkan akidah. Yang baiknya baik juga ke sekolah pemulihan akhlak wanita di pengkalan chepa. Dekat dgn nik aziz. Jadi boleh le ulama haid dan nifas mengajarnya dengan betul tentang islam.

    ReplyDelete
  4. Lain2 PAS yang tak di senaraikan di atas, jangan rasa lega pulak... kau orang pun sama je ...
    Pak Lebai tahi lembu !

    ReplyDelete
  5. Nizar ni pun memang out....kes pasir bedegun bersidang bawah pokok memang letih sakan sampai speaker kena usung. apa nak kata bos...

    ReplyDelete
  6. PG, adalah benar dan nyata laporan yang tuan buat...... semuanya akan terjun ikut tingkap nanti.....

    ReplyDelete
  7. Assalaamu 'alaikum,

    Muhasabah daripada rakyat biasa kepada para pemimpin umat Islam,

    Para pemimpin umat Islam PASTI dinilai secara mutlak akan amal baik [apabila melaksanakan
    pemerintahan berlandasakan hanya dengan hukum-hukum Allah] dan amal buruk [maksiat] mereka jika melakukan yang sebaliknya, oleh dua panilai KPI lantikan Allah - kiroman-katibin - yang tidak pernah alpa barang sesaat, dan tidak pula memerlukan laporan awal atau rekomendasi drp
    sesiapa untuk nanti diserahkan kepada Zat Yang Maha Mengadili di Padang Mahsyar kelak.

    ReplyDelete
  8. satu perkara saya x setuju ngan kpi nik ajees nih...
    dia ni patut dibuang sekolah dan dilarang mengajar...
    bahaya..bole jadikan anak2 murid keliru dan sesat..
    fatwa merapu...
    ada ke patut dia kata tuhan samseng dan mencarut..
    perpaduan melayu/islam pon dia x mahu...
    maruah islam pon dia x dapat pertahankan bila dah kawan ngan setan DAPig dan puak kencing rakyat..
    kalo dbenarkan mengajar hancurlah melayu dan islam

    ReplyDelete
  9. kah kah kah syabas diatas tulisan anda. memang patutpun mereka ini di buang sekolah. Pegi ramai-ramai masuk tadika semula. Kepala otak tak berjalan langsung. Namapun PAS ( Perosak Agama Semalaysia)

    ReplyDelete

PETA PELAYAR