FOLLOWERS

Saturday, 5 December 2009

TGNA CORNER BARING LAGI !



author_photo("Jimadie Shah Othman")
Jimadie Shah OthmanDis 5, 093:06am


Ucapan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak merujuk kepada mana-mana pemimpin tetapi hanya mahu menjelaskan bahawa bala Tuhan boleh berlaku dalam pelbagai bentuk, kata setiausaha politiknya Anual Bakhri Haron.

Beliau berkata, persoalan hukum, hanya Tuhan sahaja yang dapat menentukannya."Itu terpulanglah kepada Allah SWT. Tetapi orang yang dizalimi berhak berdoa," katanya menjelaskan kekeliruan berhubung ucapan Nik Abdul Aziz dalam satu perhimpunan di Kota Bharu semalam. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Buat le Pak Nik. Selagi hidup dan masa serta kuasa masih ada, pusinglah puas-puas.

2. Dah Pak Nik orang pandai, doalah . Doalah laknat pada semua orang. Pecah perutlah semua orang. Nak tengok juga Allah makbul ke tidak. Yang lepas-lepas tu, dah banyak PG lihat , PAS yang banyak........Doa-doa sembahyang hajat dari zaman Tun Mahathir lagi, macam-macam doa ulama PAS doakan , akhirnya Allah tak makbulkan pun. Tun terus berjaya mentadbir negara dan menegakkan islam di mata dunia.

3. Boleh pusing, pusinglah Pok Nik. Biasalah Pok Nik dan pimimpin PAS ni, bila tersilap cakap maka cari le alasan untuk halalkan percakapan buruk mereka. Lama dah menjadi pemerhati mereka yang sebegini.

4. Kita lihat le nanti, setakat mana nak pusing dan memutar belitkan percakapan di dunia ini. Kita sama-sama lihat. TGHH pun dah lama dibelit tengkoknya kerana silap cakap........Tumbang Terengganu. DSAI membelit pun, akhirnya dijerat juga tengkoknya oleh Allah. 2 kali kes liwat. Kalah juga di mahkamah walau guna apa helah pun.

5. Teruskan, teruskan dengan belitkan dan korner baring anda. Bagus juga sesekali kita menontonnya.

7 comments:

  1. MINTAK DIA DOAKAN BIAR ANUWAR PECAH TONGKENG SEKALI GUS KAN BAGUS. KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Betapa bodoh pemimpin PAS Kelantan ini rupanya. DS Najib nak beri wang ihsan pun dah kata dizalimi. Kalau tak beri langsung tu mungkin la benar juga. Mungkin mereka ini nak merasa duit berkoyan2 depan mata kut.

    Ataupun mereka dah merancang nak gunakan duit untuk aktiviti parti hamPAS mereka. Nak beli pemidang, nak buat markaz hamPAS baru, nak buat kain lilit 'We Love Tok Garu' banyak2, pasang billboard merata2 dalam negeri Kelantan tu.

    Pendek kata nak cuba bagi gula2 pada rakyat Kelantan dan canang ke seluruh negara yang kononnya mereka ini pandai menguruskan duit. Piiraahhhh....

    PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all= pusing2, belit2

    ReplyDelete
  3. PG, dia sudah perasan macam Ayotullah Khomini di Iaran, lebih mulia dari Sultan Kelantan...... kenapa rakyat Kelantan tidak datang beramai-ramai mendoakan kesihatan Tuanku...... ini bermakna Nik Aziz lebih besar dari Tuanku Sultan...

    ReplyDelete
  4. Konar baring sampai jejak teliga nik ajis...dahsyat gitu

    ReplyDelete
  5. salam tuan
    mereka ini terlalu asyik sangat dengan ceramah dan doa, selebihnya mengumpul harta

    ReplyDelete
  6. Selalunya dia akan salahkan media kerana tak faham apa yang dia maksudkan. Sebab tu pok Nik kalau diwawancara akan bercakap loghat Kelantan supaya senang dia corner....nanti dia kata, org Kelantan maksud lain......hehehe

    ReplyDelete

PETA PELAYAR