FOLLOWERS

Thursday, 24 December 2009

RM 100 B : PELACUR TUA INI JUGA CUBA MENGAJAR TUN MAHATHIR !





Lim Kit Siang tidak tunggu lama untuk menjawab kesediaan Tun Dr Mahathir Mohamad menyahut cabarannya ditubuh Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat dakwaan RM 100 billion hangus semasa pentabiran bekas Perdana Menteri itu selama 22 tahun seperti yang terkandong dalam buku karangan Barry Wain " Malaysian Maverick: Mahathir Mohamad in Turbulent Times ".

Orang kuat DAP itu yang kini berada di Tokyo,Jepun dalam reaksi segera yang ditulis dalam laman blognya sebaliknya mempersoalkan mengapa Dr Mahathir tidak terus saman beliau jika cabarannya itu satu fitnah. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Seorang lagi pelacur tua cuba menunjuk pandai. Pelacur tua inilah juga di antara pencetus 13 mei 1969. Sehingga kini masih hidup senang lenang di atas darah berbagai kaum yang bergelimpangan mati dalam peristiwa itu.

2. Sekarang ini, pelacur tua ini cuba mengajar dan mencabar Tun Mahathir pula agar menyamannya sesegera mungkin berkaitan isu bodoh RM 100 Billion iaitu satu dakwaan bodoh .

3. Palacur tua ini sepatutnya cermin muka dan diri beliau dahulu sekiranya beliau dan suku sakatnya cuba mengajar dan mencabar tu. Apa yang dia telah lakukan untuk Malaysia dan rakyatnya?

3. Yang ada hanyalah menyemai semangat perkauman tanpa batas dari dulu hingga kini. Itu sahaja jasanya. Sekarang pelacur tua ini cuba berlagak pandai. Pelacur tua ini juga sekarang ini semakin besar dan bengkak kepalanya setelah menjadi rakan kongsi dan di dakap kemas oleh beberapa pelacur lain dan sebahagaiannya melayu bagi menjahanamkan negara ini atas nama demokrasi.

4. Pelacur ini jugalah yang sering mempersoalkan ketuanan melayu, biassiswa melayu, bahasa melayu dan hak istimewa orang melayu. Pelacur inilah juga yang memperjuangkan Malaysia Malaysian ( samarata untuk semua ). Pelacur ini juga yang mempersoalkan dana pembinaan masjid dengan dana pembinaan rumah ibadat agama lain.

5. Pelacur inilah juga yang cuba menyaman DYMM Sultan-sultan.

6. Banyak lagilah tindakan pelacur sehingga kini. Terlalu banyak. Tetapi yang jelas ia dapat dikumpulkan menjadi satu iaitu semuanya atas dasar perkauman . Kepada semua beliau dan bakal pengundi Melayu / islam, fikirkanlah apa akan dibuat oleh pelacur ini jika memerintah negara nanti.

7. Lihat sahaja apa yang dilakukan di Utara. Apa yang telah orang Melayu dapat dan dibela oleh pelacur ini? Kosong. Fikirkanlah. PG tidak pernah lupa sedetik pun apa yang pelacur tua ini dan partinya buat terhadap negara ini dan orang Melayu. Cuma Melayu bodoh dan pengkhianat sahaja yang sanggup bersekutu dengan pelacur tua ini dan partinya. Bacalah sejarahnya. Kita semua akan tahu.

8. Kepada Tun Mahathir : Teruskan perjuangan anda bagi menentang semua pelacur ini dan sekutunya. Mereka tidak akan ke mana pun walaupun dibantu oleh beberapa pelacur Melayu lain.

9. Allah Hu Akbar, Allah Hu Akbar, Allah Hu Akbar. Allah sentiasa bersama Tun dan kami semua.

10 comments:

  1. Selepas dia memekik sebagai pembangkang ..berapa lama??
    Dan kini dia dilantik sebagai apa..?
    Siapa melantiknya?
    Tak ada orang lain lagi ke?
    Pelik ! tapi itulah keadaannya.
    Sama2 tua..Semua orang melihat sekarang..

    ReplyDelete
  2. salam bro...bagi aku inilah ketua gigolo mati pucuk. cakap semua pandai tapi semua hancur...org melayu pun semua kena tipu...sebab melayu bodoh percayakan gigolo matipucuk ni..

    ReplyDelete
  3. xtau le ape nak jadi PG oii...kalau le aku nie PM,da lama aku lucutkan kerakyatan sesape yg berani pertikaikan hak melayu nie..aku wat je macam operasi lalang tu hehehe biar lalang2 nie da xde g kat tanah melayu huhu ade bran ke...

    ReplyDelete
  4. bangang punya cina saki baki kominis yg duduk hanya atas ikhsan bangsa melayu...sepatutnya lu orang memang tak layak duduk di bumi melayu ini apatah lagi mempersoalkan tugas tugas dan tanggong jawab perdana menteri malaysia....siapa lu??...kalau lu rasa lu tak senang duduk malaysia lu boleh berhambus la...kita pun sangat benci sama lu tau tak...lu apa bikin duduk sini haaaa...lu apa satu pun tak ada buat baik punya org...lu cari makan lu duduk senang mana tempat sekarang??...gua kasi ingat sama lu haa LKS lu jgn fikir lu sorang ada otak...nasib baik lu duduk malaysia kalau lu duduk negara lain lu sama itu lu punya datonenek moyang lu punya bini lu punya anak lu punya lancau habis kasi tanam tau!!!...kita org malaysia melayu islam banyak baik tau...undang2 kasi ikut, hormat kita punya Raja...lu kasi tau pada semua rakyat malaysia berapa banyak itu Tun Mahadhir sudah angakt lu punya duit dan brapa banyak lu punya harta Tun rampas haaa.... lu juga kasi tau mana lu angkat banyak duit duduk banyak senang haaa...lancau punya cina kominis sesat....mana2 org melayu yg sokong cina kominis jd khalifah ko org akan terimalah akibat nanti...kau org sendiri jerut leher mak bapak kau anak bini kau saka baka kau supaya pupus beneh...nanti bila beneh cina kominis membiak dan lu melayu bodoh bengong fikir la sendiri....akhirnya jaga kandang babi mega...kah kah kah hadiah istimewa drpd cina kominis khalifah melayu pas dan pkr sebuah kandang babi mega setiap negeri....inilah bentok sebuah negara islam yg di perjuanakan oleh pemimpin2 serta kuncu2 PAS Dn PKR....selamat menuju kealam kehancuran..... sherry said

    ReplyDelete
  5. salam,

    sangat bersetuju dengan tuan!

    wassalam.

    ReplyDelete
  6. Kit Siang bodoh, Tun M sengaja tidak saman kerana beliau mahu membuktikan bahawa dakwaan itu tidak benar, lepas tu baru saman kau. tunggulah hari itu nanti..

    ReplyDelete
  7. Bro as in my blog... jgn bagi balik lahanat KIASU tu. Biar dia lepak kat Narita airport...

    ReplyDelete
  8. apek angkat taik ni sesasangat perkauman dan anti melayu khasnya melayu umno.dia ingat Tun Mahathir bodo macam aljuburi,sikit sikit saman,tunggu la nanti apek angkat taik ni tau lah langit tu tinggi ke rendah.Orang melayu dan Islam yakin apek tua ni dan kuncu dan anak cucu akan tinggal selai sepinggang,kita panggang aja.

    ReplyDelete
  9. patut la nama pun penghuni gua..hehehe..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR