FOLLOWERS

Tuesday, 15 December 2009

ZICO BUKAN ZAID IBRAHIM ? HE HE HE HE ! PANAS KOT !








KUALA LUMPUR 14 Dis. - Pengurusan tertinggi firma guaman terbesar di negara ini, Zaid Ibrahim & Co. (ZICO) menjelaskan, firma itu kini langsung tiada kaitan dengan bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim.

Pengerusinya, Datuk Dr. Nik Norzul Thani menegaskan, walaupun nama ZICO masih dikekalkan tetapi ia lebih merupakan satu institusi guaman berasingan daripada pemilik namanya.

Menurutnya, Zaid sudah keluar daripada ZICO dan menjual semua kepentingan yang dimilikinya sebelum ini dan dalam firma guaman yang diasaskannya itu.

"Zaid individu berasingan daripada ZICO, dia sudah keluar dan kita telah mengambil alih kesemua kepentingannya. Cuma namanya saja kekal sebagai institusi guaman yang jenamanya terkenal di seluruh dunia. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Zico nafi Zaid adalah tuanpunya firma guaman ini. Biasalah . Undercover sebab projek susah nak dapat. Katanya dulu liberal dan terbuka. Jadi Zico tak usah le nak sibok-sibok dengan projek guaman kerajaan.

2. Cari le sendiri dan berdiri le sendiri. Nak tengok juga langit tinggi ke rendah. Dah berlagak sangat perjuangkan kesaksamaan dan keadilan. Dasar ekonomi baru katanya tak adil. Nah sekarang kepanasan dan buat-buat jual zico. Biasa lah bab pusing-pusing ini. Memang dah begitu .


3. Ini semuanya wayang. Tukar kulit sahaja bagi nampak cantik untuk terus mendapat projek kerajaan. Sebab Zaid sudah silap cakap. Jadi buat-buat jual le bagi nak sambung hayat zico ini.


4. Biasa le Zaid dan ZICO. Dunia ni semua orang dah cerdik. Jangan nak nafilah. Siapa yang nak jual firma yang untung. Buat-buat jual ini biasalah dalam korperat bagi menyambung hayat.


5. Tahu le sekarang panas ke sejuk. Jadi sekarang ini ZICO bersainglah secara sihat dan terbuka . Kita tengok dia boleh ke mana. kalau tak kerana DEB, ZICO dan Zaid pun tak ada orang kenal pun. Jadi jangan nak berlagaklah.


6. Meluat.........

5 comments:

  1. Hahahaha.... betul saudara PG. Ini satu geng dengan perangai 'SESUMPAH' yang paling terkenal di dunia, siapa lagi kalau bukan AnWAR Al-Juburi. Kalau tak buat macam tu, macam mana Zaid & 'kompeni' nak cari makan. Sooru mis beb (tak ada makan)...... Hehe...

    ReplyDelete
  2. agak-agak boleh kah saya kerja di ZICO selepas berbuih tulis pasal Zaid ibrahim di blog? hahaha

    ReplyDelete
  3. salam
    zaid cuma tak dok dekat je, pandang zico dari jauh

    ReplyDelete
  4. dulu..semasa bank bumiputra ujud..zaid ibrahim and co lah yang jadi "premier" untuk bank bumi..

    semua hal guaman..zaid ibrahim and co yang kendalikan..

    dah kaya lah si zaid ibrahim ni...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR