FOLLOWERS

Wednesday 8 July 2009

KES LIWAT DSAI :TANGGUH ! PEGUAM SAKIT .





Penghuni Gua : Seperti biasa dan seperti dijangka kes ini ditangguh lagi.

2. Mungkin peguam DSAI terlantar sakit di hospital kerana tenat kot. Tak tahu pula PG. Dalam kes Nizar di Perak tak ada pula sakitnya. Kita lihat isnin ini kes Nizar. Sakit ke tidak.

3. Ada 7 lagi peguam. Apa nak takut. Boleh jalan dulu mana yang perlu. Apa nak tunggu Sulaiman Abdullah. Mungkin peguam yang lain tu, tak berkemampuan kot. Kesian peguam yang lain tu. Mungkin mereka ini pengangkat beg Sulaiman Abdullah sahaja kot.


4. Tak apalah! Kita tunggu 15 jul 2005. Tapi dengar cerita , semalam petang, boleh pula Sulaiman Abdullah ke rumah DSAI. Entahlah.



5. Semuga Peguam Sulaiman Abdullah cepat sembuh dan sihat walafiat dan diberkati Allah hendaknya. Amin. Itu jelah yang mampu PG lakukan.


6. Kebenaran akan terserlah juga. Itu sudah janji Allah. Cuma masa sahaja.


7. Sabau aje le Saiful.


Nota : AMK Dan KEJAM mengatakan nak bawa 5000 orang sebagai tanda sokongan. PG lihat di mahkamah tadi tak sampai 300 sahaja yang pakai baju putih. Itu pun bercampur dengan yang dah memang pakai baju AMK dan KEJAM. Tak ada siapa nak sokong peliwat ini. Mereka semua dah mula faham. Anda bagaimana? Baca isyarat betul-betul!

4 comments:

  1. Biasa lah tu..suka publisity murahan..Tak malu lansung Pak Sheikh tu muka dia ye???

    ReplyDelete
  2. pakai baju putih bukan ker sokongan untuk saiful?AMK kata mau pakai baju hitam kalau lagu tu dah sahlah bro nuar and d'geng dah hilang sokongan atau org dah muak

    ReplyDelete
  3. tersilap kot. tak apa le. padan muka dia tak ada orang langsung. polis pun tak ramai. tidak dikatanya polis halang. padan muka. jom minum kopi di kondo desa damansara. PG sedang mencari apa jenama kopi tu. mungkin kopi tu namanya kkopi sodomi kot.

    ReplyDelete
  4. huhu..sandiwara yang sudah dijangka..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR