FOLLOWERS

Wednesday 8 July 2009

KES SODOMI DSAI HARI INI : KITA SAMA-SAMA LIHAT SILAT DSAI !



Penghuni Gua : Hari ini 8 jul 2009 jam 0900 di Mahkamah Tinggi bermulalah Filem Box Office yang cukup liat di pertontonkan kepada orang ramai. Hari kebenaran telah tiba. Kita sama -sama lihat silat DSAI di Mahkamah Tinggi. Dapat lihat DSAI pergi ke Mahkamah pun sudah cukup bertuah. Ini kerana DSAI ini cukup takut dan amat berhelah untuk ke Mahkamah.


2. Kita lihat apa keputusan DNA. Itu sahaja yang PG nak dengar. Sains tak pernah menipu. DNA ini adalah asas kejadian manusia. Perbicaraan penuh dengan taktik dan teknik serta tipu muslihat. Tetapi sains akan menceritakan segalanya. Itulah kelebihan yang Allah anugerahkan kepada kita. SAINS. Sains tidak pernah menipu kita.

3. Yang tidak percayakan sains ini adalah mereka yang cetek minda dan mereka membenarkan otak mereka dikawal oleh orang lain. DNA tidak pernah menipu kita. Apa pun keputusan mahkamah , PG hanya akan melihat keputusan ujian DNA. Tak perlu sakit kepala. DNA adalah asas kejadian manusia.

4. Dunia tahu apa keupayaan DNA untuk meleraikan sesuatu yang amat-amat rumit. Hanya segelintir kita di Malaysia sahaja yang pandai memutar belitkan kelebihan ciptaan Allah ini.

5. PG nak juga mendengar apa jenis kopi yang Saiful hidangkan di Kondo tu. Apa istimewanya kopi yang dibancuh oleh Saiful sehingga sebuah kondo disediakan sebagai tempat untuk meminum nya. Dan yang pergi ke kondo pun hanya 2 makhluk sahaja. Alangkah mahal dan bertuahnya kopi ini. Jadi nak juga tahu jenama kopi ini.


6. Teringin juga menikmati keenakkannya. He he he he he..............Analogi mudah sahaja........kalau kita berfikiran terbuka.


Nota : Kepada peguam-peguam yang beragama islam semua ( semua di Malaysia ) , jika kita mengetahui bahawa klien kita memang melakukan jenayah, tetapi masih terus membelanya: mungkin anda menang di dunia ini. Tetapi anda tahu apa balasannya bila anda semua mengadap Allah nanti. Di sini ( semasa mengadap Allah ) , tiada siapa yang menang . Yang menang hanya kebenaran. Ingatlah perkara ini.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR