FOLLOWERS

Thursday 9 July 2009

KG BUAH PALA : CAKAP TAK SERUPA BIKIN





Penghuni Gua : Lihat. Cakap tak serupa bikin. Inilah contoh mereka yang sebenarnya munafik. Lihat juga yang serupa dengannya di dalam pakatan.

2. Nak jumpa penduduk pun seorang demi seorang diminta berjumpa. Apalah salah dibuat di dewan di banngunan Komtar tu. Ini Peguam penduduk tak diizin masuk.

3. Dulunya sebelum menubuhkan kerajaan, DAP dan PR bukan main. Semua masalah penduduk dijanjikan boleh diselesaikan. BN dan UMNO lah yang perlekeh dan diburukkan. Merekalah juara penduduk miskin dan dianiaya oleh UMNO BN.

4. Semua isu dan perhimpunan bantahan penduduk di Malaysia misti ada Lim Guan Eng dan bapaknya Lim Kit Siang. Sekarang bagaimana?

5. Baru anda senua tahu , bahawa memerintah ini susah. Bukan sesenang kita bercakap, kritik, fitnah. Ini tugas pelaksana. Tindakan, bukan percakapan.

6. Dicadangkan Lim Guan Eng minta tolong dengan Mahfuz, Mat Sabu, Husam ke, Saifuddin Nasation, Atau Samsul Ketua AMK. Mereka ini pakar dalam menyelesaikan masalah penduduk. Dengar mereka ini menghentam kerajaan dalam semua perkara, pada pandangan PG tak salah lagi, merekalah individu yang tepat bagi Lim Guan Eng untuk memohon bantuan.

7. Atau pun juga kepada pakar penyelesaian mengikut islam ialah Presiden/ ketua darjah PMIUM yang masih dicari polis. Dia boleh kot , selesaikan cara islam. Dia kan becoming reformist leader .
9. Oh Bangau, oh bangau, mengapa...........................................

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR