FOLLOWERS

Friday 3 July 2009

LIM GUAN ENG MULA TUNJUK BELANG ! 2 TIM. KETUA MENTERI DIKUDAKAN !


Berita Harian
2 jul 2009

Kampung Buah Pala: Guan Eng mahu beri peluang dua timbalannya selesai masalah penduduk

GEORGETOWN: Ketua Menteri, Lim Guan Eng memberi alasan keengganannya menemui penduduk Kampung Buah Pala di Bukit Gelugor kerana tidak mahu meragui kemampuan dua timbalan ketua menteri yang ditugaskan menyelesaikan masalah penduduk berkenaan. Katanya, beliau mahu memberi peluang kepada Mansor Othman dan Profesor P Ramasamy untuk menyelesaikan masalah itu terlebih dulu. “Saya tidak ada masalah untuk berjumpa dengan sesiapapun termasuk penduduk,” katanya pada sidang media di sini, hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Belang mula ditunjukkan. DAP mula kudakan 2 Timbalan Ketua Menterinya. Padan le muka Tim. Ketua Menteri PKR tu. Rasalah bagaimana kesan dikudakan. Anda yang meminta dan memberi ruang untuk dikudakan. Rasakanlah.

2. Dulu sebelum memerintah, bukan main pandai bercakap. Kalau dalam parlimen ( lihat juga sekarang ) , kalau dengar pemimpin pembangkang , DAP ke , PAS ke atau PKR ke , berucap seolah semua perkara mereka boleh selesaikan. Sekarang kena batang hidung sendiri baru tahu. Mulalah mencuci tangan dengan berbagai alasan seperti memberi peluang kepada Tim. Ketua Menteri lah dan sebagainya.

3. Selesaikanlah sendiri. nampak pandai seba serbi. Mintalah tolong dengan bapa anda atau pakar segala pakar atau king of the king DSAI dan Karpal Singh. Mereka kan pandai. Takkan tak boleh selesai. Jangan tolak beban atau menepis seperti katakan ini masalah yang BN tinggalkan. BN pun boleh katakan juga kalau nak: ini masalah penjajah tinggalkan.

4. Cukuplah memperbodokan rakyat. Nampak bodoh sendiri juga. Ketua yang bodoh adalah ketua yang pandai bercakap tetapi tak tahu nak buat dan hanya tahu mencuci tangan. Kepada yang dikudakan , Selamat bertugas. Semuga berjaya.

>5. Oh bangau, oh bangau..................................

3 comments:

  1. Orang Melaka tolak Lim Guan Eng, hampa pilih dia jadi Ketua Menteri.Padan muka orang Penang !!!!

    ReplyDelete
  2. Itulah kamu India dan Melayu yang bodoh sokong PKR dan DAP.Sekarang Hindaraf rasalah kampung High caparral kena sorong..padan muka kamu kaum Hindu..kamu sokong sangant DAP.

    ReplyDelete
  3. Kuda ku lari gagah berani
    ayuh lari,
    kuda ku lari kencang,
    Lim Guan Eng mandi telanjannnnnnnnnnng.

    hehehe

    ReplyDelete

PETA PELAYAR