FOLLOWERS

Sunday 12 July 2009

TGHH TANYA MENGAPA PM TAK KE MU : INI JAWAPANNYA!





Penghuni Gua : Tuan Guru Haji Hadi ( Bapa kerajaan perpaduan yang disumpah oleh Tuan Guru Nik Aziz tempohari ) telah bertanya : ke mana gerangan DS Najib Razak PM Malaysia. Mengapa PM tidak datang ke Manek Urai.

2. Senang sahaja jawapannya. Nak tahu jawapannya?

3. BN akan menang di PRK Manek Urai. Buat apa lagi PM perlu datang. Cukup le dengan TPM sahaja yang datang. Ia tak ada kena mengena dengan hantu Atlantuya.

4. Lainlah dengan PAS. Masih tak yakin akan menang. Itu habis semua jeneral turun walaupun sebelum ini diharam datang Kelantan dan di sumpah seranah oleh TGNA. Tapi TGHH buat tebal muka sahaja. Itu pun bukannya TGNA suka sangat dengan kehadiran TGHH dan Nasaruddin datang. Tapi apa TGNA nak buat, dah jenis dua orang lebai muka tak tahu malu ni , nak datang juga, dibiarkan lah oleh TGNA.

5. Dengan kedatangan 2 pak lebai inilah yang menyebabkan PAS mungkin kalah, kerana 2 pak lebai ini telah disumpah oleh TGNA. Jadi inilah faktor kekalahan PAS. PG rasakan mungkin BN menang dengan majoriti 651 undi. Asas perkiraan ini ialah........................................

6. Jadi diulang sekali jawapan atas pertanyaan TGHH ialah : PM tak perlu hadir ke Manek Urai sebab BN telah melihaat tanda-tanda yang BN akan menang.

7. Lihatlah nanti. Jika PAS kalah, janganlah pula datang penyakit gila meroyan macam kumpulan Nizar di Kuala Kangsar tempoh hari. Manek Urai tu jalannya sempit. Jika 50 orang yang meroyan atas jalan, campur pulak dengan lembu yang dah sedia ada dan tidor bersama di jalan, haru dibuatnya Manek Urai.

8. Krghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR