FOLLOWERS

Friday 18 December 2009

PRETASI PEMIMPIN DAP !


Ini pun nak nilai KPI tak boleh. Mereka hanya layak dinilai sebagai pasukan bola sepak peringkat merebut Piala Wakil Rakyat ( MP atau ADUN ) mereka sahaja.

2. Keseluruhannya prestasi pasukan bola ini adalah paling bawah dan tercorot. Sebab nya, semua perkara tentang perkauman. Tak mahu main kalau satu-satu pasukan itu ada kaum lain. Dalam pasukan mereka tak apa sebab satu ke 2 ekor melayu tu hanya patung. Melayu tu bercakap pun , pasukan ini tolong gerakkan mulutnya. Jika tidak tak bergeraklah mulut dan kaki melayu ini untuk memberi arahan atau menendang bola. Hukuman buang padang kesemua ahli pasukan bola DAP ini kecuali YB Tan Seng Giaw. Dia ini ada otak sikit walaupun masa beri arahan kepada ahli pasukan ada pelat-pelat sikit cakap Melayu nya. Kira ok juga le.

3. Keseluruhan pasukan bola ini , tak layak untuk bermain dalam mana-mana pertandingan samada yang dikelolakan oleh mereka apatah lagi oleh pihak lain. Kira nak gaduh dan nak berdemo tepi padang sahaja. Tapi PG rasa yang eloknya, keseluruhan pasukan bola DAP ini diserap dalam pasukan MyTeam pimpinan si Khairy Jamaluddin kira amat bagus juga le. Boleh le si Khairy Jamaluddin tolong tarbiahkan otak mereka.

4. Salam 1Malaysia. Biar le PAS kata haram pun cara salam ini. PAS ini semuanya haram kalau kena ke orang. Kena ke dia halal pula. Sumpah Saiful haram. Sumpah si Kicdepella tak haram pulak, baiah si Khalid Gereja dan PAS yang lain tak haram pula. Biarlah. Salam 1Malaysia.

7 comments:

  1. SLM MAAL HIJRAH BRO..KOMUNIS DI KETEPIKAN..KHAWARIJ DI HAPUSKAN..TIM PKR DI JAHANAMKAN..SENANG CITER PUAK GROMBOLAN LANUN FUCKATAN WAJIB DI CANAI HABIS2AN!!..HARKK PTUIHH

    ReplyDelete
  2. PG, yang peliknya dalam pasukan DAP ni semuanya sejenis LGE, jurulatihnya LKY dari Singapura.... tetapi banyak penyokong-penyokong setia dari Melayu PAS dan PKR.....

    ReplyDelete
  3. Semua puak DAP ni memang komunis cakap melayu semua hancur yang pandai makan babi je...babi panggang. Semua perkauman tapi melayu ada yang sokong...inilah melayu jahaman. Keseluruhannya DAP memang hancur dari semua segi dan tidak beretika.
    Puak PAS mangkok pula suka buat hukum org lain buat haram....dia buat halal. Tak sembahyang pun halal kot...

    ReplyDelete
  4. hehe. DAP tak main bola sepak, dia main bola dalam seluaq;p

    ReplyDelete
  5. Orang kampung saya kata UMNO yang terbaik walau pun beras RM10.00 sekilo,gula RM 15 sekilo

    ReplyDelete
  6. DAP..
    parti komunis baru..

    ReplyDelete
  7. dino.yp@gmail.com21 December 2009 at 01:09

    DAP = De-facto Apek Party

    ReplyDelete

PETA PELAYAR