FOLLOWERS

Tuesday 29 December 2009

RUMAH BEKAS ( ? ) KETUA PENERANGAN PAS KELANTAN DIKEPUNG BAPA MERTUA ? TAK APA MEREKA LEBIH ISLAM !







KOTA BHARU 28 Dis. - Kediaman bekas Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Dr. Rosli Allani Abdull Kadir, 35, di sini 'dikepung' oleh keluarga isteri keduanya sejak petang tadi kerana didakwa ingkar perintah Mahkamah Tinggi Syariah di sini.

Tindakan bapa mertuanya, Mohd. Noor Che Man, 58, bersama kira-kira 20 anggota keluarga dan rakannya yang mengejutkan penduduk di situ dibuat atas alasan Rosli tidak mempedulikan arahan agar mereka tinggal berasingan buat sementara. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Rumah ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS di kepung? Sebelum ni cakap banyak sangat mengenai islam dan ke syumulannya.

2. Orang semuanya tidak betul dan tidak islam dan kita semua ini dikafirkan oleh kumpulan dia ni.

3. Mungkin arahan dan perintah mahkamah itu tidak islam sebab itu tidak perlu di patuhi.

4. Merekakan islam dan lebih islam dari yang lain. Kita ni siapalah. Syurga dah tentu dan dijamin kepada Dr ini dan puaknya. Biarkanlah. Tindakannya mengikut islam kan. Jadi jangan tegur-tegur, nanti kita akan dikafirkannya.

5. Apa pandangan ulama PAS dengan nikah yang meragukan ini dan pelanggaran perintah mahkamah ini oleh pemimpin anda. Tak bersuara sepatah pun anda kepada pemimpin ini. Pemimpin islam mesti menegurnya walaupun itu pemimpin mereka. Dalam hal inii, di mana PAS? Islam untuk semua?

6. Boleh jalanlah. Cakap tak serupa bikin. Cakap aje berdegar semuanya. Punggung penuh dengan najis. Sebab itu jenis yang pandai bercakap dan berdegar-berdegar-degar cakapnya dan boleh meleleh air lior kita mendengarnya semuanya jenis tak guna. Itu aje boleh cakap. Hampehh.

6 comments:

  1. salam
    bimbang golongan muda yg masih tohor ilmu agamanya akan terpengaruh oleh pemimpin2 yg dijanjikan syurga seperti ini

    ReplyDelete
  2. Merekakan islam dan lebih islam dari yang lain. Kita ni siapalah. Syurga dah tentu dan dijamin kepada Dr ini dan puaknya. Biarkanlah. Tindakannya mengikut islam kan. Jadi jangan tegur-tegur, nanti kita akan dikafirkannya.

    - setuju bebanau la sayee...

    ReplyDelete
  3. ini lah berkat ajaran tok guru. aku tak rasa dr. ni tak faham islam. tapi berkat ajaran tok guru yg kafirkan pemerintah maka puak2 pas tak akan ikut mahkamah kerajaan malaysia.

    aku ada byk kwn2 pas, yg lebih selesa merasuah pegawai kerajaan ...kastam sebagai cthnya sbb bagi mereka kalau bagi ke k'jaan nok buat gapo , krajaan kapir ...perabih duit rakyat. baik bagi ke demo, suruh kurangkan sikit duit cukai....

    aku tepuk dahi melihat islam ajaran PAS.

    din

    ReplyDelete
  4. SLM BRO..DIA MMG CKP BYK BAB SYUMUL2 PAS NI. TP BILE DPT BINI BARU, SYUMUL KE MANA, IMAN KE MANA. LAST2 MENCECET CABUT LARI! PAK AJIS PLAK MEROYAN MULUT MCM LONGKANG. ASIK CELAKO TAK ABIS2 KEHKEHKEH ADOIYAII

    ReplyDelete
  5. Salam Bro...inilah kalau lebih agama dan berkat ajaran ketua PAS. Kita terpikir macamanalah kalau nikah meraka ini tidak sah...ini bermakna meraka telah melakukan zina yang terlalu banyak sejak 2006 dan dapat anak haramlah...jadi tak layaklah kita sokong org macam ni. Halal di dunia ciptaan sendiri..

    ReplyDelete
  6. celaka tu sbb mmg celaka. termasuk penulis blog ni

    ReplyDelete

PETA PELAYAR