FOLLOWERS

Tuesday 7 July 2009

AMK TUBUH KEJAM : SATU USAHA BODOH DAN BUTA UNDANG-UNDANG !


Penghuni Gua : KEJAM ditubuhkan oleh AMK bagi membela ( kononnya ) DSAI dalam kes lihatnya. Inilah pencacai dangkal yang menyokong membabi buta. Mereka tiada pun tahu hujung pangkal kes terdahulu apa lagi kes sekarang yang pun belum dibicarakan.

2. Lihat kes liwat terdahulu DSAI. Semua Hakim bicara mengesahkan dalam alasan penghakimannya bahawa DSAI adalah seorang PENGAMAL HOMOSEKSUAL. Hakim menulis bahawa, sesiapa sahaja hakim yang membicarakan kes ini ( semua hakim di dunia ini )tidak dapat menafikan DSAI adalah seorang pengamal homoseksual. Lihat alasan penghakiman dalam kes terdahulu.( Searh dalam blog PG juga di dalam laman web Badan Kehakiman. )

3. Dalam kes terdahulu DSAI bebas bukan kerana tidak bersalah tetapi kekurangan bukti untuk sabitan kes ke atasnya. Iaitu tarikh yang dikatakan is meliwat Azizian tersebut, bukti kekurangan untuk sabitan. Jadi bukan tidak lakukan liwat cuma pada tarikh itu sahaja bukti kekurangan / melebihi keraguan menasabah. Itu sahaja.


4. Dalam kes terdahulu, jangan cakap hal lain lah. DNA positif. DNA dengan Azizan ( meliwat ) dan DNA berzina dengan Shamsidar rujuklah alasan penghakiman yang PG sertakan dalam posting terdahulu.

5. Penerangan ini adalah hanya ulangan. Tetapi sebagai menjelaskan juga respon dengan penubuhan KEJAM maka baik dicoret sedikit apa itu DNA. DNA lelaki keberangkalian untuk ada persamaan dengan DNA lelaki lain ialah 60 billion. Bagi wanita 70 billion. Itu mungkin sahaja tetapi hingga kini tak ada jumpa satu pun persamaannya.

6. Jika dibandingkan dengan cap jari, bagi lelaki keberangkalian mungkin sama cap jari lelaki ialah 6 juta dan wanita 7 juta. Sehingga kini satu pun tiada satu ditemui di seluruh dunia seseorang itu sama cap jarinya.

7. Jadi bayangkanlah kalau DNA. Presiden Clinton pun mengaku berzina dengan Monica Lewesky pun hanya kerena DNAnya terdapat pada seluar dalam monica. Jadi faham sendirilah. Itu yang kemetot DSAI nak beri sampel darah untuk ujian DNA. Kalau berani serahlah secara sukarela dalam kes terbaharu. Walau bagaimana pun , Sample DNA yang lama masih boleh dipakai dalam undang-undang-undang. Jadi pada pandangan PG, DNA DSAI dalam kes terbaharu misti positif. Jika tidak mustahil Peguam negara mengambil keputusan menuduhnya.

8. Analogi mudah bagi kes terbaharu seperti posting PG terdahulu ialah : ( KLIK ) :
Ringkasan pertanyaan :

Penghuni Gua : Setelah dibaca affidavit DSAI di atas ( bagi melepaskan dirinya dari tuduhan liwat ) PG nak gelak . Dari lebihkurang 100 nama disebutkan . Itu tak termasuk nama yang tak disebut. Kesimpulannya tuduhan yang dikenakan ke atasnya iaitu meliwat Saiful adalah satu konspirasi. Semua nama-nama ( hampir 100 orang kot ) yang disebut dalam affidavit itu semua salah dan berniat jahat. Baca apa itu konspirasi mengikut undang-undang konspirasi. KLIK


2. Semua. Dari Pemimpin kerajaan , UMNO, Peguam Negara, polis, doktor, ahli kimia dan semuanyalah : salah semuanya dan berniat jahat untuk menjatuhkannya.

3. Dalam affidavit tu hanya seorang sahaja yang betul dan tak salah iaitu saya ( kata DSAI lah ). Kah Kah kah.....................Baiknya dia.

4. Bab konspirasi ni , kejap lagi PG akan hantar satu posting mengenai apa yang dikatakan konspirasi mengikut undang-undang. Dan kaeadah pembuktianya secara ringkas. Bukan main sedap cakap aje . Sini konspirasi, sana konspirasi. Yang dianya tak konspirasi nak jatuhkan kerajaan melalui pelan 16 sep ? kah kah kah kah kah.............

5. Malas nak ulas affidavit ini. Tak ada apa sebenarnya. Ini sebahagaian perang saraf DSAI bagi memberi momentum sekiranya dia kalah nanti. Maka ia telah bina persepsi penyokongnya dari awal ia tak bersalah dan jika mahkamah dapati dia bersalah maka emosi penyokong akan dimainkan untuk..................................demo le..............ini sebahagian momentum bina persepsi olehnya. Inilah kepakaran DSAI.

6. Tapi , lepas fikir-fikir nak juga tanya. 1. Kondominium di mana kejadian itu berlaku tu pejabat PKR ke yang kerap sangat DSAI pergi ke sana.2. Tak sedap ke kopi yang Wan Azizah buat hingga perlu Saiful yang buat. 3. Mengapa tak ajak Wan Azizah sama minum kopi Saiful. 4. Wan Azizah tahu ke kunjungan DSAI ke sana. Ada ke DSAI bagitahu isteri dia. 5. Rumah DSAI ke kondo tu. Kalau ye, mengapa tak beri sewa atau anak-anaknya yang duduk. 6. Mengapa Saiful seorang aje di kondo tu . Kalau pejabat misti ada pekerja parti. Kalau bukan mengapa istimewa sangat Saiful tu sampai bancuh kopi boleh diberi tinggal di sana.

7. Inilah soalan bodoh yang terfikir oleh PG sebagai orang awam dan berfikir secara kampung/ Bukan ikut undang-undang. Cara ini senang sikit orang faham. Kalau tanya ikut undang-undang susah orang awam dikampung nak faham.

8. Banyak lagi soalan macam ni . Tapi kemudian le. Nak hantar posting konspirasi pulak selepas ni. He he he he he he..........................................................

9. Makan kopi cap ayam muar lagi sedap. Taukeh cina tak berbaju je yang buat dan warung tepi longkang aje di Bacang Melaka. Bukan main sedap. Tak payah Saiful yang bancuh DSAI oiiii.....i


Kepada : AMK dan KEJAM : Bukalah minda sikit. Jangan jadi penyokong bodoh dan dangkal. Hanya ikut dan tak boleh berfikir langsung.

1 comment:

  1. betul la tu .. KEJAM dari AMK .. singkatan bagi Kumpulan Excited Jubur Anak Muda ..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR