FOLLOWERS

Thursday 16 July 2009

DSAI : ISTIMEWANYA DAN SUKANYA DIA!




Penghuni Gua : Sukanya dan istimewanya dia / DSAI. Biarkan. Bukannya apa , hanya salinan semuanya yang akan diberi oleh pihak AG. Bukti tak musnah. Jangan bimbang Saiful. tak ke mana pun DSAI ini. Tapi inilah kali pertama tertuduh diberi keistimewaan sebegini. Walaupun undang-undang tak menghalang tetapi tiada tertuduh lain mendapat keistimewaan sedemikian.

2. Tapi kita semua kena tunggu lagi sebab bicaranya pada 24 jul 2009. 9 hari aje lagi. Lepas itu kita akan dengarlah cerita-cerita box office . Tak mahu pun dengar bab-bab teknikal ini. Nak tahu perkara-perkara seperti :

. Buat apa DSAI sewa / beli kondo tu.
. Sebab apa istimewa sangat Saiful tu hingga boleh tinggal di kondo tu seorang diri.
. Berapa kali sehari/ seminggu DSAI pergi minum "kopi " Saiful.
. Sedap sangat ke kopi yang dibuat oleh Saiful.
. Kondo tu, pejabat PKR ke yang kerap sangat DSAI pergi.
. Apa jadahnya Saiful dibawa keluar negeri. Dia ada lesen pengawal peribadi ke.
. Datang dari mana duit sewa kondo / beli kondo tu.
. Tambang Saiful keluar negeri tu siapa yang tanggung mengapa.
. Takat ini tak ada seekor lagi pun saksi PKR yang boleh sahkan bahawa pada tarikh DSAI dituduh meliwat Saiful mengaku bahawa DSAI berada bersamanya, bukan DSAI bersama Saiful. Mananya saksi untuk alibi.
. dan lllllllllllllllllllllllllllL.

3. Soalan ringan sahaja. Banyak lagi , tapi cukup le. Ini pun DSAI dah tak boleh jawab. Jadi hal-hal begini sahaja kita dah tahu apa maknanya. Tak payah bab-bab teknikal ini. Bab tenikal tu serah pada AG, Peguam dan YAA Hakim cukup le.

4. Wasssalam .

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR