FOLLOWERS

Wednesday 15 July 2009

KDN DAN JAKIM : LIHAT BLOG MERAGUKAN INI !


Blog ini mengguna nama LAYARBAHTERA / MANA TUHAN ALLAH?. Alamat blog ini ialah : http://manatuhanallah.wordpress.com/

2. Diantara lain , perkara yang meragukan di dalam blog ini ialah menyeru orang Melayu sekiranya berlakunya kiamat datanglah kepadanya.

3. Selain itu ( lihat gambar kedua ) dimana 2 kejadian banjir besar di Johor tahun lepas dikatakan berpunca kerana Jabatan Agama Islam Johor enggan berjumpa dengan wakil Layarbahtera bagi berbincang mengenai agama. Disebabkan 2 kali jabatan Agama Islam Johor menolak permohonan dari Layarbahtera ini maka dikatakan Allah mendatangkan bala dengan 2 kali kejadian banjir besar di Johor.

4. Dan ada lagi perkara-perkara lain yang meragukan. Pohon KDN, JAKIM, dan juga Jabatan-Jabatan Agama Islam Negeri-Negeri serta Kementerian Penerangan dapat memantau blog ini dan sekiranya benar ianya menyeleweng maka sekat blog ini dari dilayari oleh orang ramai. Ia boleh menyesatkan.





2 comments:

  1. sila repot polis dan hubungi jakim..susahlah dalam kita sibuk nak perjuangkan parti..ada je jembalang tanah nak selit bab agama...satu cara je..kita suruh jakim tangkap...sesamalah kita tolok kiamat..
    dapatlah kita enjoy ...

    mana ada kiamat..manusia ni penipu..aku syoklah tengok filem porno kat internet..pada baca peringatan kiamat..apa aku dapat...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    Ruangan Soaljawab LayarBahtera (web manatuhanallah) telah dibuka. Siap-siap yang tak menyempat-nyempat nak mengajukan persoalan, sila layari:

    http://krulayar.wordpress.com

    Terima Kasih

    Krulayar
    Abd Jalil

    ReplyDelete

PETA PELAYAR