FOLLOWERS

Tuesday 7 July 2009

KUNCI TADIKA : TINDAKAN TAK BEROTAK MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG !




Penghuni Gua : Tindakan tiada otak dan tak berotak oleh pihak berkuasa / MPS. Pendidikan sianak kecilkan pun diperjudikan.

2. Atas apa alasan sekalipun, tak ada pihak oleh melakukan apa tindakan pun sehingga menjejaskan pelajaran dan masa depan sikecil ini. Mereka yang melakukan ini, adalah mereka yang tidak berotak dan tidak berakal . Mereka ini hanya layak tinggal dan bermasyarakat bersama haiwan di Zoo sahaja.

3. Kepada pihak yang bertanggung jawab, ambil tindakan tatatertib kepada pihak pentadbir yang mengeluarkan arahan penutupan ini. Inilah yang kerap terjadi dan kerajaan di persalahkan. Perkara sebenarnya adalah disebabkan oleh tindakan seorang pentadbir yang bodoh.

2 comments:

  1. MPS should change their attitude and be more community friendly and service oriented. Berinteraksi dengan masyarakat, apa salahnya.

    Masaalah, give others due respect and ASSIST KAT MANA YANG BOLEH! Please dont move around like THUGS or AH LONG atau itu gangsters pengutip PAU punya thugs...

    Tukar image please!!

    AHNGAH

    ReplyDelete
  2. ya betul saya setuju tu. mereka ni sayang along dengan kelab karaoke sahaj. karaoke kalau buat salah pun, polis cadang tutup pun bertahun untuk ambil masa menutupnya. kadang kala buat dek.........aje

    ReplyDelete

PETA PELAYAR