FOLLOWERS

Tuesday 7 July 2009

140 UIGUR TERKORBAN : MALAYSIA KEJAM ?



Penghuni Gua : Adakah Malaysia atau pasukan Malaysia kejam? Lihatlah contoh di atas. Siapa lebih kejam. Kita lihat selepas ini, adakah DAP akan membuat dan mengeluarkan kenyataan mengutuk keganasan ini.

2. Kita lihat apa komen pejuang-pejuang hak asasi manusia ini di Malaysia. Lihat juga apa komen GMI dan NGos yang berkaitan.

3. Kepada mereka yang gemar dan mempunyai hobi suka berdemo di Malaysia, insaflah, Malaysia adalah terbaik dalam hal ini . Peratuan jelas dan pihak berkuasa Malaysia tidaklah sekejam ini. Pejuang-pejuang kepada kebebasan berhimpun tanpa had dan batasan ini perlu ingat , tiada negara sebaik Malaysia yang melayan dengan baik kepada mereka ini.

4. Perhimpunan di benarkan dengan syarat ada peraturan dan mempunyai permit. Inilah jadinya sekiranya tidak berperatuan. Kekejaman pihak berkuasa Malaysia kerap diperlekeh oleh pejuang ini dan amat menyanjung negara luar. Jadi lihatlah tindakan negara di atas. Betapa kejamnya tindakan diambil untuk menyuraikan tunjuk perasaan.

5. Cubalah NGOs yang pakar dalam mengadakan perhimpunan haram ini membuat perkara yang sama di China. Bungkuslah anda semua.

6. Moral ceritanya, Malaysia adalah terbaik dalam segala hal. Mereka yang kerap memperlekehkan negara Malaysia ini, pergilah menetap di sana dan berjuang lah untuk meritokrasi, kesamarataan, kebebasan, hak asasi. Anda semua tak sempat melaungkan satu patah perkataan pun, terus bungkus.

7. Lihat juga di Iran : negara yang penuh dengan ulamak dan kekakasih Allah ( dakwa mereka ), berapa ramai terkorban dan dikorban oleh pasukan keselamatan atas kerana membuat perhimpunan haram atas nama demokrasi. Tak berbunyi PAS.

8. LIhat juga di India sebelum ini. Bagaimana tindakan yang diambil kepada penunjuk perasaan ini jika melakukan perkara yang sama seperti di Malaysia.

9. Semuanya , menunjukkan Malaysia adalah terbaik.

10. Kita lihat apa komen, DAP dan PKR dalam hal ini. Juga nak lihat apa komen GMI. Kita juga nak dengar apa komen PAS dalam hal ini. Komen mereka mustahak, ini kerana mereka inilah yang tak pernah lebih dan mempunyai hobi membuat perhimpunan haram di Malaysia.

11. Malaysia juag yang terbaik.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR