FOLLOWERS

Tuesday 14 July 2009

LAPURAN POLIS OLEH PAS TERHADAP TPM : INILAH GARA-GARA TAK BERPENDIDIKAN !





Penghuni Gua : Malas nak cakap banyaklah hari ini. Sibuk sikit. Tapi tengok berita ini sakit juga hati. Inilah jika tak berpelajaran. Mana ada salah janji buat jambatan. TPM pergi buat janji. Kerajaan yang buat janji tidak salah dari segi undang-undang. Sudah ada kes mahkamah terdahulu. Sila rujuk : KLIK

2. Itu yang mustahak pelajaran dan pendidikan . Bukan cari calun untuk jadi pengekor dan tukang angkat tangan setuju dan mengangguk sahaja. Baca lebih le sikit kalau tak ada pendidikan pun. Membaca sehingga akhir hayat. Jangan dok asyik baca Harakah aje dan asyik dok ceramah mengumpat dan memfitnah orang. Bagaimana le nak jadi pemimpin kalau setakat tu aje ilmu kau orang. Itu yang Perak terlepas dari genggaman tu. Tangan penuh dengan tahi. Tak cerdik.

3. Inilah jadinya. Cerdik tak boleh dikut. Bodoh tak boleh diajar.

2 comments:

  1. sampai buat laporan polis,kehkehkehkhe, kelakar la orang-orang pakatan rakyat ni...tak pergi sekolah agaknya diorang ni. diorang ingat itu rasuah ke? mindset mereka ni harus diperbetulkan ni...teruk sangat!!

    ReplyDelete
  2. nasib baik manusia ini tidak diberi kebolehan untuk bercakap dengan TUHAN..kalau tidak, hari-hari ada sahaja komplen orang-orang PAS kepada TUHAN terhadap UMNO.

    sikit-sikit minta tuhan bagi bala..sikit-sikit minta tuhan bagi bala...

    habislah kalau camtu..

    SESUNGGUHNYA TUHAN ITU MAHA MELIHAT DAN MAHA MENDENGAR..TUHAN ITU MAHA ADIL DAN BIJAKSANA.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR