FOLLOWERS

Thursday 9 July 2009

RASUAH PAS DI MANEK URAI : APA KOMEN MARFEL !

Dipetik dari Blog : RBF


MENGATA DULANG PAKU SERPIH, MENGATA ORANG DIA YANG LEBIH...TEPUK AIR DI DULANG TERPERCIK MUKA SENDIRI...SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI,BERCAKAP BOHONG,LAMA-LAMA hamPAS JADI PENCURI..

Itulah gambaran yang layak diberi kepada hamPAS.Selama ini habis segenap desa dan ceruk hamPAS dok mengata UMNO rasuah. Tapi kalau mereka yang buat tak dinamakan RASUAH. Mereka namakan SEDEKAH/SUMBANGAN IKHLAS/ARMALAH.



Itulah hamPAS,lidah bercabang atau lidah setan.Gambar dibawah ini sebagai bukti jelas. Semalam hamPAS buat satu majlis di Pasti Manek Urai Baru. Mereka memberi RM 150 kepada tiap-tiap pengundi yang hadir dan mereka gunakan nama anak yatim. Wang tersebut diisi di dalam sampul surat yang dipegang makcik tersebut. Makcik tu anak yatim juga kot....

KALAU UMNO MEREKA KATA RASUAH. KALAU MEREKA DIPANGGIL ARMALAH. DASAR SETAN


Minta maaf kepada sahabat sekalian. Saya tak dapat ulas panjang2 kerana kesuntukan masa. Saya akan minta sahabat saya parpukari untuk jelaskan. Saya memberi info kpd beliau melalui telefon.


Posted by ruang bicara faisal at 3:01 PM

Penghuni Gua : Nak dengar juga apa komen dan tindakan MARFEL. Kalau UMNO / BN buat silap ( katanya lah ) cepat sangat beri sidang akhbar dan mengwar-warkannya. Jadi dalam hak ini kita lihat apa kata MARFEL.

2. Pas kan bersih, tak rasuah. Mereka kekasih Allah , mana boleh rasuah.

3. UMNO / BN aje yang rasuah dan jahat. Mereka tak beriman seperti PAS. Kan kan kan kan kan!

4. Kalau nak detail lanjut , sila baca blog : ParpuKari

1 comment:

  1. salam bro..biasa la pas ni,kalau umno bagi duit ru rasuah tapi kalau pas bagi duit tu ape.????sedekah????korok mu la pas...

    anakmelayu30.blogspot.com

    support bro..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR