FOLLOWERS

Sunday 6 December 2009

JANJI PELIWAT DAN ISLAM LIBERAL !


Dipetik dari Blog : Buaya Merah


Penghuni Gua : Inilah contoh bahayanya seorang peliwat dan islam liberal menjadi pemimpin. Atas kepentingan peribadi dan politik , sanggup gadaikan apa sahaja. Semua yang tersurat di dalam perlembagaan hendak diubah demi mencapai cita-cita peribadi dan politik.

2. Adakah mereka yang sebegini layak memimpin negara?

3. Kepada anak-anak muda yang akan mengundi di dalam PRU 13 : Fikirlah secara mendalam akan pilihan anda. Adakah pemimpin sebegini yang kita mahu dan kehendaki untuk menjaga amanah Allah. Semua Allah menjauhkan bala ini daripada negara kita.

4. Fikir, fikirkanlah wahai semua anak-anak muda. Anda semua yang akan mewarisi negara ini. Kami pun sudah mempunyai masa yang terhad dan terus mengecil. Inilah sahaja sumbangan PG kepada anda dalam masa yang terhad ini. Fikirkanlah.....Negara ini bukan tempat untuk cuba-cuba dan tempat ujian. Sekali berlaku kesilapan beratus tahun untuk pulih kembali . Itupun jika boleh pulih.

5. Fikirkanlah.....Politik dan memerintah ini bukan kesukaan tetapi amanah dan tanggungjawab.

7 comments:

  1. terima kasih PG di atas peringatan ini..

    ReplyDelete
  2. SBB TU PAK AJIS KATA AGAMA ISLAM BLH DI TEST IKUT SESEDAP RASA. SAPE2 BLEY MAINKAN AYAT QURAN IKUT INTERPRETASI SENDIRI2. LAMA KELAMAAN ISLAM DH JADI AGAMA ROJAK. ITU YG ANUWAR HARAP2KAN. HARKK PTUIHH

    ReplyDelete
  3. Salam PG, memerintah adalah amanah dan tanggungjawab. Untuk memerintah salurannya ialah politik.

    Jadi kita sama2 menyeru kepada para pimpinan pemerintahan BeEND ataupun PR tunaikanlah amanah dan tanggungjawab yang anda pikul sebagai pemerintah dengan telus amanah dan jujur.

    ReplyDelete
  4. salam encik arif.
    encik kata blog ni adalah pemerhati bebas. tapi sejak saya mengikutinya saban bulan, nampak ketara blog ni mengutuk pr.
    maknanya encik arif ni tak cukup arif ye.
    kalau kaki pengampu @ pecacai parti umno yg dipimpin oleh munafikun, mengaku je la. gentleman, bak kata orang putih.

    ReplyDelete
  5. orang lekio.
    memang pemerhati bebas. Sampai sekarang masih tak menjadi ahli mana-mana parti. sejak muda hadir dalam segala ceramah parti dan segala seminar dan dialog. tapi kita kena ada pendirian. dan kita tetap dengan pendirian kita. Cuma anda baca tak habis le blog saya ni. Pemimpin BN pun sama banyak dibantainya jika pada pandangan PG tak betul dan bercanggah dengan pendirian dan pandangan PG dengan asas yang disebutkan. Fitnah tak main. PG ulas atas isu. ada hujahnya.Yang jelasnya, itulah kelebihan berblog ini. Bebas beri pandangan dengan asas yang kita sendiri tetapkan. Terima kaseh atas respon.
    Salam.

    ReplyDelete
  6. Saranan PG itu betul golongan muda ikutlah pesan
    orang yang telah hidup di negara ini yang diperintah oleh Umno/BN sehingga sekarang. Kami bersyukur kerana hidup selesa, senang mencari rezeki, keselamatan terjamin, bebas menjalankan aktiviti agama. Kami takut golongan muda nanti tidak dapat merasai seperti mana yang kami nikmati ini jika ingin perubahan. Orang melayu perlu mempertahan kuasa politik mereka kerana itu saja yang kita ada. Takut nanti kita menjadi seperti negara singapore, orang melayu tidak mempunyai kuasa politik lagi dan ditekan dalam serba serbi. Jangan gadaikan hak ketuanan yang diwarisi oleh orang melayu. Kita ada tuan di negara ini kerana raja kita adalah raja melayu dan orang melayu adalah rakyatnya sebelum datang pendatang-pendatang yang mengadu untuk di negara ini. Dan kini apabila mereka ramai cuba untuk menguasai hak orang melayu. Jangan termakan oleh lakonan mereka, berpura-pura baik tetapi macam perangai komunis apabila berkuasa kelak. Niat mereka menghancurkan orang melayu tak akan hilang. Semoga tuhan menlindungi negara dan bangsa Melayu.

    ReplyDelete
  7. Betul..kita kena ingatkan generasi baru.apa pn DAP parti X bole dipercayai..Klu bangsa dn seagama dia..bkn main sibuk lg cm Beng Hock..
    tgk cina islam Uighur cina kena kt negara nek moyang dia..psl dia senyap..psl bkn seugama dia..mmg mrk anti islam..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR