FOLLOWERS

Friday 18 December 2009

SELAMAT BERBAHAGIA BUNG MOKHTAR !~





PETALING JAYA: “Kebahagiaannya (Bung) adalah kebahagiaan saya juga. Marilah kita mendoakan kebahagiaan Bung dan pasangannya."

Demikian harapan Datuk Mohamad Aziz, rakan baik Datuk Bung Mokhtar Radin yang mahu semua pihak supaya mendoakan semoga Ahli Parlimen Kinabatangan gembira dengan kehidupannya sekarang.

Pada masa yang sama, hanya perkataan ‘dah selamat’ yang terpacul daripada mulut Mohamad setelah beliau berbual dengan Ahli Parlimen Kinabatangan itu melalui telefon.

“Apa yang saya boleh katakan, beliau sudah selamat. Saya tidak mempunyai maklumat lain,” kata Ahli Parlimen Sri Gading itu ketika dihubungi di sini hari ini. Beliau yang enggan mengulas lanjut hanya mahu media mentafsir sendiri perkataan ‘dah selamat’ itu. Ditanya sama ada Bung Mokhtar telah melangsungkan majlis pernikahannya dengan Zizie, Mohamad menjawab beliau tidak tahu-menahu berhubung hal itu. Bung Mokhtar dikatakan telah bernikah dengan Zizie namun kedua-dua pasangan berkenaan menafikan perkara itu.

Desas-desus mengenai perkahwinan Zizie dan Bung Mokhtar mendapat liputan meluas media hari ini, bagaimanapun kedua-dua mereka enggan memberikan sebarang komen mengenai kesahihan hubungan intim itu.

Penghuni Gua : Semuga berbahagia dan terus berbahagia YB Bung Mokhtar. Mesti berlaku adil dan saksama. Adil bukan sama tetapi meletakkan sesuatu di tempatnya.

2. Yang tua tu jangan dianiaya. Yang tua tulah yang bersama Bung masa susah dan masa badan kita masih berbau hangit dan busuk. Jadi mahu jaga yang tua lebih sikit..

3. Juga jangan ponteng sidaang parlimen. Wajib hadir malah perlu lebih lantang kerana sudah tambah power baru. Bagi kaw-kaw sikit dalam sidang parlimen nanti.

4. Untuk nasihat kelakian : Kepada YB Bung, kalau nak ubat kuat , lawatilah dan bacalah Harakah dan blog-blog PAS. Macam-macam ada ubat kuatnya. Kalau masih tak cukup kuat , boleh tanya YB RM 3 juta tu. Tapi sakit sekarang. Juga YB Bung kena tunjukkan YB lebih baik adilnya berbanding YB RM 3 Juta dan Ketua Pemuda PAS perlis yang pukul bini tu.

5. Selamat Pengantin Baru YB. Benda sedap dan selagi halal , lakukan lah pada yang mampu. He he he he....

10 comments:

  1. Bung Mokhtar,"Saya tak cukup handsome buat Zizie"
    Ini apa pulak?

    Dah bina masjid pun masih nak menipu. sepatutnya Nagku je lah. Dah kahwin masih nak sorot-sorot. Kalau berzina berani pula menceritakan kepada kawan-kawan. Ini lah budaya 'maut' yang diamalkan kebanyakkan lelaki.

    ReplyDelete
  2. nik amir
    apa kamu cakap ini. mana ada tipu. bung cakap saya tak cukup handsome buat zizie. itu aje. bukan tak boleh kahwin. ini bahasa didiplomasi. baik dan bagus jawapan tu daripada bai'ah PAS dan pukul bini oleh pemuda pas tu.

    ReplyDelete
  3. ikut suka dia le nak ngaku ke tidak. itu bukan tipu, strategi.
    he he he he
    cemburu nampak nik amir ni. nak tambah, tambah le, buat apa cemburu pada bung tu takut bini ke?

    ReplyDelete
  4. Nasihat untuk Bung.,

    DI DAPUR,MESTI CUKUP BERAS.
    DI BILIK MESTI CUKUP KERAS.

    Tok Ayah

    ReplyDelete
  5. tahniah Bung Mokhtar ada isteri no 2!! info tentang seks suami isteri kat sini - Isteri Pura-pura Orgasma

    ReplyDelete
  6. tahniah Bung Mokhtar ada isteri no 2!! info tentang seks suami isteri kat sini - Isteri Pura-pura Orgasma

    ReplyDelete
  7. Oh sori, apa-apa pun Tahniah Bung! dan selamat segala-galanya.

    Kena ingat:
    Anon kata: Di dapur mesti cukup beras,
    Di Bilik mesti cukup keras.

    Dulu keras menanti...
    sekarang menanti keras.
    Kalau fail bagitahu saya. Saya ada ubat.

    ReplyDelete
  8. PG, tahniah dan syabas buat Bung Mokhtar.... kawan bukannya takut nak buat macam Bung, tapi isteri tak takut kat kawan......

    ReplyDelete
  9. tahniah YB..dh jd bini dia..wat cmne..
    kuatkan suara lwn dakyah2 DAP yg bawa kerosakan pd M'sia..

    ReplyDelete
  10. Rupanya selama ni datang KL serampang dua mata ye. Parlimen Parlimen jugak. zizie pun kaut jugak.

    Dalam pada busy sebagai wakil rakyat ada masa dating dengan artis ye? sorry to say kadang-kadang nak termuntah pun ada (walaupun kahwin lagi satu halal dalam islam again nak termuntah tu memang ada sikit cant help it i have to be honest)

    anyway selamat pengantin baru ya. semoga kekal bahagia seperti mana kekal nya perkahwinan pertama sehingga kini.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR